اخبار داغ

همزمان با ششمین روز از محرم الحرام:

عزاداران قاسم بن حسن(ع)، قاسم های انقلاب را تشییع کردند

عزاداران قاسم بن حسن(ع)، قاسم های انقلاب را تشییع کردند
مردم شهیدپرور و عاشق مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان عصر امروز در آستانه عاشورای حسینی پیکرهای مطهر 3 تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس را با حضور پرشور تشییع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ همزمان با ششمین روز از محرم الحرام مردم اصفهان میزبانی پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عصر امروز پیکرهای مطهر 3 تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس که هویت آنها از طریق پلاک و آزمایش DNA شناسایی شده در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی بر دوش مردم عزادار حسین نصف جهان تشییع شدند

,

این شهدای والا مقام متعلق به شهرستان های نجف آباد، خمینی شهر و سمیرم هستند، مشخصات این شهدای والامقام به شرح زیر است:
1-شهید محمدرضا محمدشفیع جلال آبادی، فرزند یدالله، مجرد، متولد 1341، شهادت 1361 فکه، اهل نجف آباد
2-شهید سید عبدالجبار موسوی، فرزند سیدمحمدیار، متأهل، متولد 1340، شهادت1362 جزیره مجنون، اهل سمیرم
3-شهید حیدرعلی فتوحی، فرزند کرمعلی، مجرد، متولد 1344، شهادت 1361 فکه، اهل خمینی شهر

,
,
,
,

عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در اصفهان در مراسم تشییع شهدای دوران دفاع مقدس به یاد مظلومیت سالار شهیدان و باران باوفایش اشک ماتم ریخته و عزاداری کردند.

,

 

,

, ,

مردم شهید پرور اصفهان با بیرق های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به استقبال پیکرهای مطهر فرزندان قهرمان خود آمدند و بار دیگر به جهانیان ثابت کردند با تاسی از مکتب سرخ حسینی همچنان پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

,

, ,

استقامت و پایداری در راه دین و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درسی است که ملت قهرمان ایران در پای مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته اند و در چهل سال گذشته بارها ثابت کرده اند که در این راه هیچ ابایی ندارند سر و جان که ارزشمندترین سرمایه هایشان است را نیز تقدیم و ایثار کنند.

,

, ,

لازم به ذکر است که پیکرهای مطهر شهدا پس از تشییع در اصفهان برای خاکسپاری به زادگاه هایشان، شهرهای نجف آباد، سمیرم و خمینی شهر منتقل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه