اخبار داغ

وضعیت اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان کشور از زبان وکیلی

وضعیت اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان کشور از زبان وکیلی
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان از استراحت دو روزه بازیکنان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: تا زمان شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تمرینات را با 14 بازیکن ادامه می‌دهیم تا دستمان برای انجام تغییرات باز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان نوجوان کشورمان تا 22 مرداد ماه به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد وکیلی درباره شرایط اردوی تیم ملی نوجوانان پسر توضیح داد: یازدهمین اردوی آماده‌سازی بازیکنان روز یکشنبه 16 مرداد به پایان می‌رسد و در روزهای تاسوعا و عاشورا بازیکنان در محل کمپ استراحت می‌کنند. پس از آن اردوی دوازدهم را شروع خواهیم کرد. بازیکنان فعلا پانزده نفر هستند و تا قبل از شروع مسابقات تقریبا با همین 15 نفر تمرینات را ادامه خواهیم داد شاید یک نفر از بازیکنان کم شود اما تا 22 مرداد تلاش می‌کنیم با 14 بازیکن به تمرینات ادامه دهیم تا دستمان برای تغییرات باز باشد و بازیکنان جایگزین به لحاظ بدنی آماده باشند.

,

وی با بیان این که شرایط جسمی و روحی تیم خوب است، تصریح کرد: قرار است با تیم چین چند مسابقه تدارکاتی داشته باشیم و با توجه به این که برنامه مسابقات قهرمانی آسیا تغییراتی داشته و نخستین بازی ما با تیم چین خواهد بود باید ببینیم همچنان تمایل به مسابقه دوستانه با ایران را دارند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. البته باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دیدارهای تدارکاتی اطلاعات کامل تیم را در اختیار آن‌ها قرار ندهیم و در عوض از تیم آن‌ها شناخت پیدا کنیم. آنالیزهایی در ذهن داریم و می‌خواهیم کمتر اطلاعات داده و بیشتر اطلاعات بگیریم.

,

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با 12 دیدار پیگیری می‌شود و شاگردان محمد وکیلی که در روز نخست استراحت دارند، در روزهای دوم تا چهارم مرحله گروهی به ترتیب به مصاف چین، کویت و چین‌تایپه می‌روند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه