اخبار داغ

متخصص پوست و مو:

دمنوشی که در جوانی پوست معجزه می کند

دمنوشی که در جوانی پوست معجزه می کند
تبسم ذوالفقاری گفت: چای سبز فقط یک نوشیدنی معمولی نیست و می‌توان با مصرف آن هم لاغر شد و هم زیبایی خود را حفظ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تبسم ذوالفقاری، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: آفتاب زیاد ممکن است به پوست آسیب رسانده و باعث پیری پوست شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد چای سبز خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد. 
,
 
,
ذوالفقاری افزود: "کاتچین" موجود در چای سبز التهابات پوستی ناشی از پیری را کاهش می‌دهد. از طرفی، این ماده پوست را از آفتاب سوختگی محافظت کرده و اثرات منفی اشعه UV خورشید را از روی پوست می‌زداید.
,
 
,
این متخصص تصریح کرد: تجمع رادیکال‌های آزاد در بدن در اثر جذب بیش از حد اشعه UV سلول‌های سالم پوست را نابود می‌کند. 
,
 
,
وی گفت: پلی‌فنول‌های موجود در چای سبز، ضدالتهاب بوده و توانایی بازسازی DNA را دارند و می‌توانند تغییرات سلولی ناشی از انباشت رادیکال‌های آزاد در بدن را اصلاح کنند. 
,
 
,
ذوالفقاری ادامه داد: علاوه بر نوشیدن یک فنجان چای سبز در هر روز می‌توانید از محصولات آرایشی حاوی چای سبز نیز استفاده کنید. 
,
 
,
این متخصص افزود: چای سبز همچنین با دارا بودن آنتی اکسیدان ها در خود باعث خنثی سازی رادیکال های آزاد بدن می شود. به همین سبب مصرف منظم و روزانه چای سبز می تواند علائم پیری و چین و چروک صورت را به طور چشمگیری کاهش دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه دمنوش چای سبز بهترین نوشیدنی برای بانوان است، بیان کرد: چای سنتی معروف ترین نوشیدنی خانواده های ایرانی است اما مصرف بیش از حد آن به پوست آسیب می رساند.
,
 
,
ذوالفقاری در خاتمه با تاکید بر اینکه جای سبز در از بین بردن آکنه نیز موثر است، خاطرنشان کرد: کاتچین های موجود در چای سبز به دلیل خواص آنتی باکتریال به از بین بردن باکتری های مسبب جوش کمک می کند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه