اخبار داغ

فرمانده سپاه:

جز خدمت به مردم کار دیگری نباید انجام داد/ تا مردم سیل‌زده سامان نگیرند کار را رها نمی‌کنیم

جز خدمت به مردم کار دیگری نباید انجام داد/ تا مردم سیل‌زده سامان نگیرند کار را رها نمی‌کنیم
سردار حسین سلامی گفت: تا آخرین بیل از گل و لای از خانه مردم خارج نشود از این منطقه خارج نخواهیم شد و تا زندگی مردم سامان نیابد، مردم را رها نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار حسین سلامی ظهر امروز با حضور در جمع سیل‌زدگان مزداران، ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله (ع) و همچنین همدردی با مردم مصیبت‌دیده مزداران، اظهار کرد: این مصیبت‌ها آزمایش الهی است، ولی خداوند به صبرکنندگان بشارت داده است؛ باید ابتدا صبر بر این مصیبت کرد، صبر بر این حادثه‌ای که این روزها اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز،, , ,

وی بیان کرد: از نزدیک شاهد مشکلات عزیزان بودیم، هر چند بخواهیم خود را جای شما بگذاریم امکان‌پذیر نیست چون ما در زمان محدود اینجا هستیم و شما با مشکلات درگیر هستید.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید از زحمات مسئولان، گروه‌های جهادی و عزیزانی که در این مدت به خدمت‌رسانی به مردم منطقه مشغول بودند، تشکر کرد؛ ساماندهی به منطقه زمان‌بر است و باید مردم صبوری کنند.

,
,

سردار سلامی افزود: تجربه اول ما نیست، زلزله‌های بزرگی همچون بم، سرپل ذهاب و سیل‌های عظیمی در خوزستان، آق قلا و پل‌دختر را پشت سر گذاشتیم؛ تجربه ما در این حوزه زیاد و عشق ما به خدمت‌رسانی به مردم فراوان است؛ این گونه نیست که مردم را رها کنیم و پای کار شما ایستاده‌ایم.

,

وی با تاکید بر اینکه در بروز این حادثه هیچ کسی مقصر نیست، تصریح کرد: در این زمان کاری جز خدمت به مردم نباید انجام داد، تا آخرین بیل از گل و لای از خانه مردم خارج نشود از این منطقه خارج نخواهیم شد، تا زندگی مردم سامان نیابد مردم را رها نمی کنیم.

,

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استان تهران و سپاه همه امکانات را بسیج کرده و باز هم پیگیری می‌کنیم و از موسسات و وزارتخانه‌های مختلف امکانات را بسیج می‌کنیم.

,

سردار سلامی گفت: محیط کوچک و ترافیک ماشین‌آلات زیاد است، شاید نتوان بیش از این تجهیزات برای سرعت دادن به کار وارد منطقه کرد ولی کارها در گرو صبر و حوصله مردم است؛ مطمئنم زمانی را خواهید دید که خبری از این گل و لای و این وضعیت نخواهد بود و با آرامش در مزارع خود کار خواهید کرد و البته هیچ چیزی جز آرامش مردم آرزوی ما نیست.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه