اخبار داغ

همنوایی در ۱۵۰ نقطه استان سمنان؛

لالایی مادرانه برای شهید ۶ ماهه کربلا

لالایی مادرانه برای شهید ۶ ماهه کربلا
این همایش جهانی امروز در ۱۵۰ نقطه استان سمنان با حضور خانواده های سمنانی و هزاران نوزاد شیرخواره برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت؛ همایش عظیم شیرخوارگان حسینی مصادف با نخستین جمعه ماه محرم در مصلی شهر سمنان، به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امروز جای جای استان سمنان حال و هوای معنوی به خود گرفته بود و مادران سمنانی در این مراسم عظیم معنوی به یاد طفل ۶ ماهه کربلا کودکان خود را در آغوش گرفته و نوای لالایی سر دادند و هم ناله با زنان کربلا برای قربت و مظلومیت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گریستند.

,

, ,

مادران در این روز به یاد طفل ۶ ماهه کربلا در این برنامه حضور یافتند و با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری و سوگواری پرداختند.

,

همایش شیرخوارگان حسینی در سایر شهرهای این استان نیز برگزار شد تا مادران به همراه فرزندانشان اوج ارادت، محبت و انس قلبی خود را به آرمان بلند امام حسین(ع) نشان دهند که قرائت زیارت عاشورا، بیان احکام شرعی، عزاداری جوانان عاشورایی و اجرای مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش‌ها بود.

,

, ,

عباسعلی طالب‌بیدختی ، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و مسئول برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با برگزاری این همایش جهانی گفت: این همایش با همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر در ۱۵۰ نقطه از استان سمنان و هم‌زمان با ۷ هزار و ۵۰۰منطقه ایران اسلامی و ۴۵ کشور جهان با حضور مادران و خردسالان ساعت هشت صبح امروز مصادف با هفتم محرم در مصلی بزرگ شهر سمنان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

,

این برنامه حدود دو دهه است که در استان سمنان در حال برگزاری است و حدود ۵ هزار لباس  رایگان ویژه شیرخوارگان حسینی تهیه و سراسر استان در اختیار مادرانی قرار گرفته است که به همراه نوزاد خود در این همایش حضور داشته اند.

,

وی در پایان بیان داشت:  تربیت فرزندانی با تاسی از راه و اهداف شهدای کربلا و عمل به اهداف اهل بیت(ع) از برنامه‌هایی است که درصدد هستیم تا در راستای تحقق آن عمل کرده و با بازپروراندن چنین جوانانی که ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود مسیر سعادت و خوشبختی جامعه را پیموده و مشکلات جامعه را از سر راه برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه