اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مکتب امام حسین(ع) دانشگاه بزرگ انسانیت و راه عزت و سربلندی ملت ها است/ مسئولین استان برای پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت با جدیت عمل کنند

مکتب امام حسین(ع) دانشگاه بزرگ انسانیت و راه عزت و سربلندی ملت ها است/ مسئولین استان برای پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت با جدیت عمل کنند
دری نجف آبادی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی گفت: نتایج سفر رئیس جمهور به استان که ۲۲۰ طرح مهم بود باید با قوت توسط مسئولین استانی پیگیری شود و مسئولین وعده ها و مصوبات سفر هیئت دولت را با جدیت پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد،‌با اشاره به اینکه پایه اول پیشرفت، کمال و سعادت انسان و جامعه تقوا ، عبودیت و بندگی است، گفت: تقوا، عشق و ولایت الهی مهمترین دلیل شیرین بودن شهادت برای یاران سیدالشهدا(ع) در حماسه عاشورا است و حقیقت عاشورا تقوا و امیربه معروف و نهی ازمنکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: لازمه آراسته شدن جامعه اسلامی به تقوا حفظ و تعظیم شعائر اسلامی است و لذا مجالس امام حسین(ع) باید پر رونق ،مملو از معرفت و شور و شعور حسینی اقامه شود.
,
 
,
دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) و برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و احیای امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شد، گفت: راه و مکتب امام حسین(ع) راه عزت ، سعادت و سربلندی ملت ایران است و امروز جوانان و نوجوانان باید با سیره و مکتب حسینی به خوبی آشنا شوند.
,
 
,
وی با اشاره به مکتب امام حسین(ع) دانشگاه بزرگ عاشقان و دلدادگان الهی است، گفت: استقاومت و مقاومت بر روی ارزش های اسلامی از شاخصه های مکتب حسینی است و ملت ایران امروز با تکیه بر سیره امام حسین(ع) قله های بلند پیشرفت را فتح خواهد نمود و افتخار می کند بر سر سفره امام حسین(ع) است.
,
 
,
امام جمعه اراک با بیان اینکه سبک زندگی حسینی(ع) کریمانه بودن در همه ابعاد زندگی است، افزود: دین اسلام دین کرامت است و قرآن کریم همه را با کرامت دعوت کرده است و لذا کرامت عنصر مهمی است که در کلیه برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
وی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم های محرم و توجه به کرامت بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی در کلیه برنامه ها مورد توجه قرار گیرد و صدرنشین شعائر الله، باشکوه برگزار کردن مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است که باید مورد توجه باشد.
,
 
,
دری نجف آبادی تاکید کرد: زنده بودن نهضت اسلامی به برکت امام حسین علیه السلام است و باشکوه برگزار کردن مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) نشان از زنده بودن قیام و فرهنگ حسینی در جامعه دارد.
,
 
,
وی قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه را یک ضرورت مهم خواند و بیان کرد: مشکلات کشور با تدبیر انقلابی و روحیه جهادی حل می شود و امروز رمز پیشرفت و موفقیت کشور در گام دوم تلاش و همت جهادی است که باید در سایر بخش ها طنین انداز شود.
,
 
,
امام جمعه اراک تاکید کرد: نهادینه سازی فرهنگ جهادی و انقلابی درکشور برای جوانان یک ضرورت مهم است و لازمه حرکت موفق در گام دوم انقلاب می باشد.
,
 
,
وی با اشاره به وقوع سیل در هفته گذشته و ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را در این واقعه از دست دادند، گفت: اقدامات و خدمات گروه ها و دستگاه های مختلف برای مدیریت بحران سیل قابل تقدیر است و بنده بهوسهم خود از کلیه عوامل در سیل آهنگران تشکر می کنم.
,
 
,
دری نجف آبادی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی گفت: نتایج سفر رئیس جمهور به استان که ۲۲۰ طرح مهم بود باید با قوت توسط مسئولین استانی پیگیری شود و مسئولین وعده ها و مصوبات سفر هیئت دولت را با جدیت پیگیری کنند.
,
 
,
وی با اشاره به مصوبات مهم سفر ریاست جمهور به استان مرکزی بیان کرد: آلودگی هوای اراک نیازمند اقدام عاجل و تصمیمات سریع هیئت دولت است چراکه وضعیت هوای اراک به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به مصرف بیش از اندازه بنزین و انرژی در کشور و ضرورت رعایت صرفه جویی در مصرف برق گفت: مصرف گرایی در کشور آفت بزرگی است و نیازمند صرفه جویی و فرهنگ سازی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
 وی خاطر نشان کرد: این هفته شاهد تشییع پنج شهید مدافع حرم که از یاران صدیق شهید سلیمانی و جبهه مقاومت بودند هستیم و از جمله این شهدا سردار بی‌سر شهید عبدالله اسکندری بود که یاد و خاطر این شهید بزرگوار و همه شهدا را گرامی می داریم و شهدای مقاومت نمادهای غیرت و جوانمردی و ادامه راه نهضت اسلامی هستند. 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه