اخبار داغ

شکست تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا دلایل متعددی دارد

داوری: اعتقادی به استفاده از دورگه‌ها نداریم/ از حدادی فقط در بازی‌های خیلی مهم استفاده می‌کنیم

داوری: اعتقادی به استفاده از دورگه‌ها نداریم/ از حدادی فقط در بازی‌های خیلی مهم استفاده می‌کنیم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اعتقادی به استفاده از بازیکن تبعه نداریم چون پتانسیل خودمان بالا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی و برکناری هاشمی و حضور ارمغانی اظهار داشت:  در وهله اول قرار شد از مربی بازیکن‌‌ساز استفاده کنیم. برای آقای هاشمی احترام زیادی قائلیم. ایشان و همکارانش زحمات زیادی کشیدند.  آن‌ها که بسکتبالی‌اند، ارمغانی را می‌شناسند و می‌دانند انتخاب درستی کردیم. ۲ ماه برای کادر فنی  تیم ملی، زمان اندک است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 وی در مورد تقویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال گفت: این موضوع را در دستور کار خود داریم و با ارمغانی سر مربی تیم ملی هم صحبت کردیم. البته در دو سه ماه کار نمی توان قضاوت کرد و باید فرصت داد.
,
وی در مورد شکست تیم ملی در کاپ آسیا عنوان کرد: دلایل مختلفی وجود دارد. از مسائل فنی تا روحی و روانی. البته مصدومیت بهنام یخچالی هم دلیل دیگری بود. کادر فنی تا یکی دو ساعت قبل از مسابقه نمی دانست که این بازیکن را در اختیا ر دارد یا خیر. از سوی دیگر اردن هم تیم قابل احترامی است و اگر بازیکن مصدوم نداشت، شاید در فینال بازی می کرد.
,
رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه بسکتبال ما می تواند بازیکن تبعه داشته باشد یا خیر، تاکید: اعتقادی به این کار نداریم، چون پتانسیل خودمان بالا است. ما قبلا با امکانات خیلی کم به المپیک و جام جهانی هم رسیدیم، پس نیازی به این کار نداریم. دوره پیش ۳ بازیکن دورگه داشتیم و حالا ۳ بازیکن ایرانی جای آن‌ها بازی کردند. البته در سال‌های قبل از بازیکنان دورگه استفاده کردیم و متاسفانه نتیجه ای نگرفتیم. در آغاز اردوها هم با یکی از آنها تماس گرفتیم اما جواب فدراسیون را هم ندادند که این خیلی بد بود. به نظر من کسی که به تیم ملی می آید، باید عرق و تعصب داشته باشد.
,
داوری در مورد انتخاب دبیر فدراسیون گفت: طبق اساسنامه پست دبیری شغل محسوب می شود و من هم در انتخاب هایم سخت انتخاب هستم. در روزهای اخیر معزی فر را انتخاب کردیم که او هم فرد توانمندی است. البته من در انتخاب هایم مشورت زیادی می‌کنم و مشحون هم یکی از این افراد است.
,
وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: برنامه ما همین است و آهسته آهسته این کار را انجام می‌دهیم. برنامه مان هم این است که از بازیکنی مانند حدادی تنها در مسابقات خیلی مهم استفاده کنیم.
,
داوری ادامه داد: بازیکنی مثل حدادی نداریم که بگوییم پشتوانه سازی کردیم، پس باید سبک بازی‌مان را تغییر دهیم.
,
رییس فدراسیون بسکتبال درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی بسکتبال بیان کرد: امید زیادی به جام جهانی داریم و مطمئن و راسخیم.
,
وی در پایان گفت: باید بسکتبال را از تهران به شهرستان‌ها ببریم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه