اخبار داغ

حفظ انگیزه و آمادگی تیم مهمترین هدف پیش‌روی ماست

رئیسی: از دست دادن بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان شوک بدی برای قایقرانی آبهای آرام ابود

رئیسی: از دست دادن بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان شوک بدی برای قایقرانی آبهای آرام ابود
مربی تیم ملی آبهای آرام گفت: تعویق بازیهای آسیایی اتفاق خوبی برای ما نبود چون تیم ما شرایط ایده‌آلی داشت و انتظار کسب نتایج درخشانی داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی رضا رئیسی کمک مربی تیم ملی آبهای آرام درباره شرایط تیم ملی آبهای آرام اظهار کرد: تیم ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا نشان داد شرایط خوبی دارد و پس از آن نیز تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم و تیم یکدست و توانمندی داشتیم و آماده حضور پرقدرت در بازیهای آسیایی بودیم که خبر لغو آن شوک بزرگی به تیم ما وارد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: به هر حال حفظ آمادگی و شرایط خوب بچه‌ها تا یک سال آینده کار سختی است و حتما حضور و موفقیت در بازیها انگیزه تیم را چند برابر می‌کرد اما حالا دیگر این اتفاق افتاده و زمان جدید بازیها هم تعیین شده و بیش از یک سال فرصت داریم.

,

رئیسی بیان کرد: البته از طرف دیگر پس از بازیهای آسیایی تا انتخابی المپیک زمان ما کمتر می‌شود و باید از هم‌اکنون برای انتخابی المپیک برنامه داشته باشیم. خوشبختانه مواد رقابتی در بازیهای آسیایی و المپیک یکسان است و می‌توانیم یک تیم خوب در هر دو رقابت داشته باشیم.

,

کمک مربی تیم آبهای آرام ایران درباره رقابت‌های پیش‌رو اظهار کرد: علاوه بر لغو بازیها، ما مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دلیل شرایط خاص کشور کانادا از دست دادیم و به اعتقاد من نیاز است که تیم یک مسابقه خوب داشته باشد.

,

رئیسی درباره مسابقات قهرمانی جهان کانادا بیان کرد: مسابقات امسال در کانادا شرایط خاصی دارد. نزدیک به ٢٠ ورزشکار از کشورهای مختلف موفق به دریافت ویزا نشدند و از آسیایی‌ها نیز کشورهای کمی در رقابت شرکت کردند.

,

وی اضافه کرد: با هماهنگی فدراسیون در تلاش هستیم تا تیم در این شرایط یک مسابقه داشته باشد. البته دو‌ مسابقه در پیش داریم. مسابقه قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان و دانشجویان جهان ولی در هر دو بخشی از نفرات تیم اعزام خواهند شد و تا حدی می‌شود ارزیابی از تیم داشته باشیم.

,

رئیسی در پایان گفت: به هر حال حفظ آمادگی و انگیزه تیم در این شرایط کار دشواری است و همه تلاشمان را می‌کنیم که روحیه و یکدستی تیم را حفظ کنیم. به عنوان مربی تیم می‌دانم که کار سختی در پیش داریم و به همراهی کادر فنی و خود بچه‌ها به امید خدا از این مسیر به خوبی عبور خواهیم کرد.

,

 

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه