اخبار داغ

فرمانده تیپ۴٨ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد؛

شکست آمریکا در منطقه، مقدمه نابودی اسرائیل است+تصاویر

شکست آمریکا در منطقه، مقدمه نابودی اسرائیل است+تصاویر
یادواره سردار شهید والامقام «محمد اسلامیان» با عنوان "شهید آبروی محله" در سوق برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یادواره سردار شهید والامقام «محمد اسلامیان» با عنوان "شهید آبروی محله" در سوق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده تیپ ۴۸ فتح  کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره، الگو  سازی زندگی شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام جهادتببین در راستای گام دوم انقلاب عنوان کرد گفت: جان‌برکفان دفاع از کیان اسلامی همیشه برای خود الگویی از جنس شهدا انتخاب کرده و در تمام مراحل زندگی  الگوی رفتایی خود قرار می دهند.

,

سردار حسن حکمتیان با اشاره به اینکه شهید آرام زاده همواره شهید اسلامیان را به عنوان یک الگوی برجسته در عرصه نظامی و اخلاقی برای خود برگزیده بود، افزود: این شهید بزرگوار تمام تلاش خود را به کار می بست تا پا جای پای این شهید  گذاشته و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که شهادت  بود رسید.

,

, ,

وی در ادامه به پیشرفت های نظامی ایران و شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره و تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است که مصادیق اصلی این شکست ها  را در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ و ۱۲ روزه این رژیم غاصب می توان مشاهده کرد.

,

سردار حکمتیان عنوان کرد: شکست فضاحت بار آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه، گرفتن هواپیمای نظامی گلوبال هاوک و هدف قرار دادن پادگان نظامی عین الاسد  از مصادیق بارز شکست های امریکا در منطقه است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن این را فهمیده که تاب و توان جنگ و مقابله در جنگ سخت با ما را ندارد و در ادامه به جنگ نرم روی اورده است و با راه اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، با ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آرمان های ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال نامید کردن مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان ماست.

,

, ,

ان مقام ارشد نظامی  همچنین به رشد ۱۱ برابری علمی ایران در جهان نیز اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی در حوزه های نانو، فناوری و دیگر حوزه های علمی رشد قابل ملاحظه ای در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی کسب کرده است.

,

سردار حکمتیان گفت:به برکت خون شهدا و رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

,

وی با اشاره  تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود:در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی انجام شده و  به پیشرفت های بزرگی دست یافته ایم که باید برای جوانان برجسته سازی شده و در خصوص پیشرفت های علمی، نظامی،پزشکی و ... لازم است  برای مردم و نسل جوان تبیین و بازگویی شود.

,

گفتنی است سردار شهید «سیدمحمد اسلامیان» سال ۱۳۳۵ در شهرستان «کهگیلویه» به دنیا آمد و در دوازدهمین روز از اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فض شهادت نائل امد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه