اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مراسمات عاشورایی، مهمترین عامل آشنایی با مسائل دینی است

مراسمات عاشورایی، مهمترین عامل آشنایی با مسائل دینی است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، مراسمات عاشورایی را یکی از عوامل مهم آشنایی با مسائل دینی و دستیابی سریع به فلسفه قیام امام حسین(ع) عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده شب گذشته در مراسم عزاداری فرماندهان ، مسئولان و کارکنان انتظامی در بندر عباس طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین علیه سلام با قدردانی از فرماندهی نیروی انتظامی به جهت برپایی جلسات و مراسم های باشکوه دینی و مذهبی بیان داشت مراسمات عاشورایی یک بهانه است تا ما از این طریق با مسائل دین بیش از پیش آشنا شویم و به خوبی از احکام دین و فلسفه قیام امام حسین اطلاع پیدا کنیم.

وی افزود: این شور که خداوند در دل های مومنین قرار داده همه به جهت این است که از معارف ارزشمند اسلام بهره مند شویم که این می تواند یک الگوی خوبی باشد که فضای جلساتی که همراه با سینه زنی و عزاداری است درکنار آنها تبیین حقایق نورانی و اهدافی که امام حسین برایش قیام کرد ما در این گونه مراسمات ، دین خدا را برای مردم آشکار کنیم.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با بیان این که در ماه محرم از صبح تا شب می نشینند عزاداری می کنند ولی امر و به معروف و نهی از منکر نیست، اظهار داشت: جلسه امام حسین باید دین خدا را آشکار کند و این جلسات باید دو تا مکمل شور حسینی و معرفت وجود داشته باشد که خوشبخانه هر ساله این دو جنبه در جلسات و مراسمات نیروهای مسلح وجود دارد.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور سردار جعفری فرمانده انتظامی ، نماینده محترم ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان از تعدادی از خانواده های شهدا و آمران به معروف با اهدا لوح ، تقدیر و تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه