اخبار داغ

دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

رهبری امام خمینی(ره) با الهام از نهضت حسینی، اسلام را نجات داد

رهبری امام خمینی(ره) با الهام از نهضت حسینی، اسلام را نجات داد
عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان و دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با رهبری امام خمینی(ره) با الهام از نهضت حسینی، اسلام نجات پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید زهرا نقوی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: امام حسین(ع) برای کرامت انسانی، خود و خانواده خود را فدا کرد تا اسلام ناب محمدی زنده بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در آن زمان در کربلا کرامت انسانی زیر سوال بود و دشمنان امام حسین(ع) از چهارپایان نیز بدتر بودند گفت: دشمنان به اسم اسلام و حاکمیت اسلامی بلاهای عظیمی را بر سر دین پیامبر(ص) آوردند، همان دینی که نجات دهنده و به تکامل رساندن انسان‌ها است.

,

دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه اسلام گم شده بود و به برکت انقلاب اسلامی و ایران زنده شد بیان کرد: در زمان حاضر نیز دین اسلام در خطر بود و مسلمانان نمی توانستند عزاداری‌های عظیمی برای امام حسین(ع) داشته باشند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و با رهبری امام خمینی(ره ) نجات پیدا کرد.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) جامعه اسلامی را بیدار و زنده کرد و به واسطه رهبری امام خمینی(ره) و به برکت انقلاب اسلامی ایران، اهداف قیام امام حسین(ع) را شناختیم.

,

نقوی با بیان اینکه ما نباید امام حسین(ع) را فقط محدود به شیعیان کنیم زیرا به ضرر اسلام است افزود: درست است که عزاداری‌ها و روضه‌های امام حسین(ع) برگزار می‌شود اما باید شناخت خود را نسبت به نهضت کربلا و اهداف قیام امام حسین(ع) بیشتر کنیم.

,

وی عنوان کرد: در نهضت حسینی از همه نوع قشر از جمله شیرخوار، بانوان، نوجوانان، جوانان ، افراد پیر حضور داشتند و تجلی کربلا در انقلاب اسلامی بود و به برکت نهضت امام حسین(ع) مسلمانان در کشورهای مختلف علیه ظلم و استبداد بیدار شده‌اند.

,

عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان در ادامه گفت: ما باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که اسلام را گسترش دهیم تا همه جهانیان نسبت به کربلا و قیام امام حسین(ع) شناخت بیشتری پیدا کنند تا بتوانیم زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه