اخبار داغ

حواشی یک جلسه؛

واکنش تند استاندار زنجان به عدم حضور روسای بانک‌ها در جلسه امروز/ جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال استان به دستور استاندار متوقف شد

واکنش تند استاندار زنجان به عدم حضور روسای بانک‌ها در جلسه امروز/ جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال استان به دستور استاندار متوقف شد
با اینکه قرار بود امروز جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری ساعت ۹ صبح در استانداری زنجان برگزار شود اما این جلسه به دلیل عدم حضور روسای بانک‌های استان با عصبانیت استاندار مواجه و جلسه کنسل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مقرر بود امروز جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری ساعت ۹ صبح در استانداری زنجان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

با اینکه این جلسه با حضور استاندار زنجان و تعدادی از روسای ادارات و ارگان‌ها آغاز شد اما در همان چند دقیقه اول به پایان رسید.

,

چراکه مقرر شد تا روسای بانک‌های استان گزارشی از میزان تسهیلات ارائه شده به طرح‌ها، میزان اعتبار جذب شده و سایر امور ارائه دهند اما نکته جالب توجه این بود که تنها یکی از روسای بانک در این جلسه حضور داشت و بقیه ترجیح داده بودند تا معاونان خود را به این جلسه گسیل کنند که همین امر سبب عصبانیت استاندار زنجان شد و وی تصمیم به لغو جلسه کرد.

,

محسن افشارچی در ابتدا گزارشی از بانک کشاورزی گرفت و آنچنان از عملکرد این بانک نیز راضی نبود و چراکه کل مبلغ ابلاغی به این بانک جذب و به طرح‌های موجود در استان پرداخت نشده بود.

,

استاندار زنجان در ادامه با طرح این سوال که از روسای بانک‌ها در استان چه کسی در جلسه حضور دارد تنها با پاسخ حضور یکی از روسای بانک مواجه شد.

,

افشارچی با بیان اینکه جلسه امروز کنسل است، تاکید کرد: بعد از این معاونان به جلسات تشریف نیاوردند، رئیس بانک باید حضور داشته باشد و از این بالاتر نداریم.

,

وی ادامه داد: در جلسات بعدی اگر رئیس بانک حاضر نباشد هیچ معاونی حق حضور ندارد و به جلسه راه داده نخواهد شد.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه ما به ۱۰۰۰ میلیارد تومان صنایع امیدوار بودیم، گفت: تبصره ۱۸ را نیز دولت کارسازی می‌کند؛ با این حال با چنین شرایطی با بانک‌ها نمی‌توانیم با همین روال پیش‌ برویم، روسای بانک‌ها باید حواسشان را جمع‌تر کنند.

,

افشارچی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری بانک ها نمی توان به پیشبرد برنامه‌های استان امیدوار بود، تاکید کرد: تا آخر مرداد این درصد پرداختی ها باید از ۵۵ درصد باید به ۸۵ درصد برسد و در غیر اینصورت با رئیس بانک برخورد می‌کنم و در این خصوص تمامی ابزارها را نیز به کار خواهم گرفت.

, افشارچی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری بانک ها نمی توان به پیشبرد برنامه‌های استان امیدوار بود، تاکید کرد: تا آخر مرداد این درصد پرداختی ها باید از ۵۵ درصد باید به ۸۵ درصد برسد و در غیر اینصورت با رئیس بانک برخورد می‌کنم و در این خصوص تمامی ابزارها را نیز به کار خواهم گرفت.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه