اخبار داغ

لاپید در پی حفظ ظاهر:

از ورود به جنگی همه‌جانبه نمی‌ترسیم

از ورود به جنگی همه‌جانبه نمی‌ترسیم
نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن این ادعا که حملات تل‌آویو علیه غیرنظامیان فلسطینی نبوده، اذعان کرد که آن‌ها از ورود به یک جنگ همه‌جانبه واهمه‌ای ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی بعد از آغاز حملات نظامیان تل‌آویو علیه فلسطینیان در شب گذشته (جمعه) اذعان کرد که هر چقدر زمان لازم باشد برای رفع خطر از شهرک‌نشینان و درگیری با مقاومت فلسطین صرف خواهند کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، لاپید مدعی شد: «سیاست این دولت [کابینه موقت تل‌آویو] در قبال هرگونه حمله‌ای از هر نوع  که از غزه به خاک اسرائیل انجام شود، عدم تسامح است».

 نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی بعد از آغاز حملات جنبش جهاد اسلامی اذعان کرد: «اسرائیل تمایلی به یک جنگ نظامی همه‌جانبه و فراگیر ندارد، اما در صورت لزوم از ورود به آن نمی‌ترسد».

او در ادامه گفت: «دستورالعملی که نیروهای امنیتی از ما دریافت کردند واضح بود: اسرائیل در برابر کسانی که سعی در صدمه زدن به غیرنظامیان دارند، بیکار نخواهد ماند».

لاپید ادامه داد: «ما هیچ هشداری را در رابطه با عملیات ارتش و نیروهای امنیتی - از جمله در جبهه‌های دیگر- نمی‌پذیریم. کسانی که باید دستگیر شوند، دستگیر خواهند شد. هر گونه تلاش برای آسیب رساندن به غیرنظامیان یا سربازان با پاسخ سخت ما مواجه خواهد شد».

 نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پایان سخنان خود مدعی شد: «اسرائیل عملیات ضد تروریستی ظریفی را علیه تهدید مستقیم انجام داده است و نبردش ضد ساکنان غزه نیست».

این در حالی است که منابع خبری عبری بعدازظهر امروز (شنبه) خبر دادند که مصر برای میانجی‌گری میان تل‌آویو و جنبش جهاد اسلامی فلسطین وارد عمل شده است و به دنبال توقف درگیری‌ها با تل‌آویو است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده بود که مصر به طرفین درگیر پیشنهاد کرده است که برای چند ساعت دست از حمله بردارند تا به منظور ایجاد سازوکاری برای آتش‌بس توافق شود.

امروز پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین پیشنهاد مصر برای توقف حملات را رد، و تاکید کرده‌اند که پاسخ مقاومت به تل‌آویو برای مدتی غیرمحدود تداوم خواهد یافت.

پیش از این نیز نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که تل‌آویو برای هر سناریویی از درگیری‌ها آماده است و اجازه نخواهد این وضعیت برای مدت طولانی ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه