اخبار داغ

در خواب غفلت مسئولان کرمانشاه رخ داد؛

از کاهش ۷۰ درصدی ظرفیت‌های پروازی تا منتفی شدن پرواز کرمانشاه-نجف/ پیامدهای انتصابات نابجا در کرمانشاه همچنان ادامه دارد

از کاهش ۷۰ درصدی ظرفیت‌های پروازی تا منتفی شدن پرواز کرمانشاه-نجف/ پیامدهای انتصابات نابجا در کرمانشاه همچنان ادامه دارد
متاسفانه مدتها است که در فرودگاه کرمانشاه شاهد کاهش چشمگیر تعداد پروازها هستیم که به طور جدی سبب نارضایتی و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، از اوایل سال جاری به طور علنی و مدتها پیش از آن در خفا ظرفیتهای پروازی کرمانشاه به بهانه تعمیر و مرمت باند فرودگاه به صورت چشمگیری کاهش یافته و همین موضوع مشکلاتی جدی برای مردم به ویژه به منظور انجام پروازهای اضطراری و بدون برنامه ریزی قبلی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

بر اساس اطلاعات دریافتی شمار پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه از ۱۵۰ پرواز به ۴۰ پرواز تقلیل یافته درحالی که مسئولان کرمانشاه نسبت به این موضوع موضع گیری چندانی نداشته اند و پاسخگوی این مطالبه به حق مردمی نیستند و تنها به افزودن دو سه پرواز دیگر به ظرفیت‌های فعلی فرودگاه کرمانشاه دلخوش کرده اند تا جایی که پیش از این هم شاهد بوق و کرنا کردن این موضوع توسط برخی مسئولان مربوطه بودیم درحالی که مردم کلانشهر کرمانشاه همچنان با مشکلات جدی مواجه هستند.

,

اگرچه نمی توان از زحمات برخی افراد کوشا در راستای کاهش مشکلات فرودگاه کرمانشاه چشم پوشی کرد اما همچنان برای رزرو بلیط هواپیما به برخی مقاصد از جمله تهران به عنوان یکی از پرتردد ترین مقاصد پروازی تا بیش از ۱۰ روز دیگر این امکان وجود ندارد پس عملا مشکلات مردم کرمانشاه به قوت خود باقی است.

,

شرایط حاکم بر فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه مبنی بر کاهش ۷۰ درصدی ظرفیت های پروازی به بهانه انجام تعمیرات باند فرودگاهی، ظرفیت عظیم راه اندازی پرواز کرمانشاه-نجف را دست نیافتنی کرده است درحالی که امسال شاهد بازگشایی مرز خسروی نیز خواهیم بود و این ظرفیت هوایی می توانست رونقی به کلانشهری دهد که با مسائلی کلان تر از شانه های مدیران فعلی اش مواجه است و همچنان کرمانشاه میراث دار روی کار آمدن برخی مدیران سفارشی است که خوابشان از حال و روز مردم این شهر آشفته نخواهد شد.

,

, ,

افزوده شدن ۱۰۰ نفر به ظرفیت فعلی پروازی کرمانشاه

, افزوده شدن ۱۰۰ نفر به ظرفیت فعلی پروازی کرمانشاه, افزوده شدن ۱۰۰ نفر به ظرفیت فعلی پروازی کرمانشاه,

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات فرودگاه کرمانشاه، جلسه ای در مجلس شورای اسلامی با حضور آقای مصری و آقای رشیدی نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس، مسئولان سازمان هواپیمایی ‌کشوری، معاون وزیر راه و مدیر عامل ایران ایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

,

وی افزود: در جلسه مذکور مقرر شد  ۱۰۰ نفر به ظرفیت پروازی کرمانشاه اضافه شود و بر اساس تعیین یک زمان بندی، تا پایان خرداد سال آینده اصلاح و مرمت باند فرودگاه کرمانشاه به اتمام برسد و دیگر هواپیماهای سنگین هم بتوانند در کرمانشاه فرود آیند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: همچنین تا زمان پایان اصلاح و مرمت باند فرودگاه کرمانشاه قرار شد با هواپیماهایی  مثل فوکر و ای تی آر که چندان سنگین نیستند، خدمات بیشتری به مسافران کرمانشاه ارائه شود و روزانه ۱۰۰ نفر به ظرفیت فعلی پروازی کرمانشاه افزوده شود.

,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پروازی کرمانشاه از ۱۵۰ پرواز هفتگی به ۴۰ پرواز تقلیل یافت که به دنبال برگزاری جلسه مذکور و با لحاظ محدودیت های پروازی مبنی بر عدم امکان نشستن هواپیماهای سنگین، ۱۰۰ نفر به ظرفیت حمل هوایی مسافر در کرمانشاه افزوده خواهد شد، در نتیجه تعداد پروازها در هفته افزایش می یابد و تا حدودی حمل و نقل هوایی مسافران تسهیل می شود.

,

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هواپیماهای سنگین نمی توانند در باند فرودگاه کرمانشاه فرود آیند، برای ایام اربعین ظرفیت راه اندازی پرواز کرمانشاه-نجف  وجود ندارد.

,

به گزارش مرصادنیوز، متاسفانه یکی پس از دیگری از مشکلات و مسائل کرمانشاه رونمایی می شود درحالی که مردم از دولت انقلابی انتظار تسریع در رفع مسائل مبتلا به استان و ساماندهی مدیران سفارشی  را دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه