اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

خبرنگاران پیام آوران انقلاب اسلامی هستند

خبرنگاران پیام آوران انقلاب اسلامی هستند
کریمی، گفت: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و اعتقادی باید پایه گذاری جریان رسانه ای موثر برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تبیین شکل بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست هماهنگی برنامه استانی گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به توطئه های دشمنان در جنگ شناختی امروز نیازمند رزمندگانی از جنس دفاع مقدس برای خنثی کردن برنامه های شوم دشمنان هستیم و اصحاب رسانه و هنر به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی، نقش مهمی در این راستا دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی مهمترین انتظار امروز از اصحاب رسانه را جهاد تبیین خواند و افزود: جهاد تبیین از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است که اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش ویژه ای در این راستا دارند.

,

سردار کریمی خبرنگاران را پیام آوران انقلاب اسلامی خواند و گفت: اصحاب رسانه در جنگ روایت ها به عنوان نقطه کانونی نبرد جبهه حق با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند و امروز تروریسم رسانه ای که با تحریف و وارونه نشان دادن حقایق به دنبال گروگان گیری ذهن ها است از جلوه های جاهلیت مدرن است و باید نسبت به توطئه های این جاهلیت مدرن هوشیار بود.

,

وی با اشاره به اهمیت وحدت و هم افزایی در فعالیت های فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد احیای امید در بین مردم هستیم و آنچیزی که بیشتر امروز باید مورد توجه قرار گیرد هم افزایی، وحدت و انسجام در همه بخش ها است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است و انقلاب اسلامی برای پیشرفت و فتح قله های بلند نیازمند وحدت و انسجام است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: وحدت و انسجام در فعالیت های فرهنگی یک ضرورت مهم است و می تواند اثرگذاری برنامه ها را بیشتر کند و کنگره شهدای استان مرکزی یک تجربه موفق از هم افزایی و مشارکت همه جانبه است و به برکت مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین امروز کنگره شهدا به یک جریان فرهنگی عظیم مردمی تبدیل شده و مهمترین برکات این جریان کاهش آسیب های اجتماعی است.

,

وی با بیان اینکه گام دوم کنگره شهدای استان با رویکرد جهاد تبیین و خدمت رسانی با قوت ادامه دارد، گفت: امروز نیازمند این هستیم تجربیات ارزشمند کنگره برای انجام فعالیت های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد و این مسئله در روز خبرنگار باید مورد توجه باشد و یک اقدام موثر و در شان اصحاب محترم رسانه رقم بخورد.

,

سردار کریمی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی مناسب برای آغاز یک کار فرهنگی در حوزه جهاد تبیین است، افزود: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و اعتقادی باید پایه گذاری جریان رسانه ای موثر برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تبیین شکل بگیرد و این نیازمند هم افزایی و مشارکت همه جانبه است .

,

وی بیان کرد: افتخار این را داریم که در استان امام خمینی(ره) و دیارآفتاب هستیم و به نوعی مقام معظم رهبری متعلق به این استان هستند و باید از نعمت بزرگ امامین انقلاب به خوبی بهره ببریم و لازمه آن جهاد تبیین در بخش های مختلف از جمله تبیین سیره ارزشمند امامین انقلاب است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه محتوا و جهاد تبیین مهمترین رویکرد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان مرکزی باشد، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار آغازی برای انجام اقدامات بزرگ و سلسله ای برای جهاد تبیین است.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متولی اصلی فرهنگ و هنر است، برای روز خبرنگار نیز باید این مجموعه به عنوان محور قرار گیرد و اگر می خواهیم کار اثرگذار فرهنگی انجام دهیم باید از هرگونه کار جزیره ای پرهیز کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه