اخبار داغ

محمدخانی: بازیکنان خوبی به دنیای هندبال معرفی کردیم

محمدخانی: بازیکنان خوبی به دنیای هندبال معرفی کردیم
مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان از برنامه‌های ویژه برای این تیم در آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی کشورمان بعد از شکست مقابل رومانی در رقابت‌های جهانی، اظهارداشت: بچه ها خیلی خوب بازی کردند و تمام آنچه خواسته بودیم در زمین پیاده شد که نیمه اول برنده از زمین بیرون آمدند اما نیمه دوم با وجود اینکه باختند بازی زیبا و سرعتی انجام دادند.

وی افزود: همانطور که گفته بودم آمادگی جسمانی و سرعت تیم‌های اروپایی بسیار بالاست با این حال بچه های ما خوب جنگیدند و پیروز میدان هم بودند. آنها امروز با کمترین اشتباه بازی کردند.

محمدخانی درباره بازی فردا مقابل بازنده برزیل و پرتغال و اینکه ایران چقدر شانس پیروز شدن دارد، یادآور شد: با بازی که امروز از بازیکنانم دیدم این که بتوانند دوباره یک بازی خوب ارائه دهند وجود دارد. امکان برد هست اما باید قبول کنیم سطح بازی ما با این تیم‌ها فاصله دارد اما امروز بچه‌های ما نشان دادند می‌توانند به حریف نزدیک شوند. اگر در طول اردوها برنامه‌ریزی درست داشته باشیم و روی آمادگی جسمانی آنها کار کنیم در آینده می‌توانیم برنامه و هدفی که داریم اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد فاطمه مریخ در دیدار امروز، تصریح کرد: خوشحالم با وجود اینکه بازنده این دیدار بودیم بهترین بازیکن از تیم ما انتخاب شد. این نقطه امیدی برای ماست که بازیکنان خوبی را به دنیای هندبال معرفی کردیم. باید به این نوجوانان اهمیت دهیم و بدانیم آنها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

مربی تیم ملی کشورمان در خصوص برنامه‌های آینده دختران هندبالیست گفت ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا آنها بتوانند در مسابقات جوانان آسیا که سال آینده برگزار می‌شود شرکت کنند. فدراسیون هم برنامه‌های خاصی برای جوانان و نوجوانان دارد بنابراین تیم رها نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه