اخبار داغ

اعمال محدودیت تردد در اکثر میادین پایتخت

تمهیدات پلیس راهور در راستای سهولت در تردد عزاداران حسینی/ حضور فعال پلیس در محرم حسینی(ع)

تمهیدات پلیس راهور در راستای سهولت در تردد عزاداران حسینی/ حضور فعال پلیس در محرم حسینی(ع)
جانشین پلیس راهور پایتخت از اعمال محدودیت تردد در اکثر میادین تهران جهت سهولت در تردد عزاداران حسینی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر که مشکل خاص ترافیکی در سطح معابر شهر تهران نداریم اظهار داشت: از ابتدای صبح و در سطح معابر شهر تهران مشکل ترافیکی نداشته و تردد ها به سهولت انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در اکثر میادین شهر تهران مانند تجریش، منیریه، امام رضا (ع)، باغ فیض، امامزاده حسن و کاج جهت سهولت تردد عزاداران محدودیت تردد اعمال شده و رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین که توسط همکاران بنده مستقر در محل مشخص شده است به مسیر خود ادامه دهند.

,

سرهنگ موسوی پور افزود: همکاران بنده از ابتدای صبح در کنار هیئات و عزداران حسینی (ع) حضور داشته و ترافیک و ترددها را به موقع مدیریت و جهت افزایش ایمنی تردد خودروها و شهروندان در سطح معابر پایتخت حضور دارند.

,

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به خلوتی معابر به رانندگان توصیه می شود که با سرعت مجاز در بزرگراهها تردد کرده و مراقب حرکت عابرین و عزاداران حسینی (ع) در سطح معابر باشند و همچنین رانندگان به توصیه های پلیس راهور مستقر در معابر و محل هایی که دارای محدودیت می باشد عمل نموده و همکاری لازم را داشته باشند.

,

 

,

حضور فعال پلیس در محرم حسینی(ع)

,

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از حضور فعال پلیس در محرم حسینی(ع) خبر داد.

,

سردار حمید هداوند با تسلیت عاشورای حسینی و اینکه شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین تا ابد در قلب و جان عاشقان آن حضرت شور و غوغا برپا می‌کند بیان داشت: امام حسین علیه السلام الهام بخش مظلومان و ستمدیدگان جهان است و طومار ظالمان را در هم خواهد پیچید.

,

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در تهران بزرگ همه قومیت ها با آداب و رسوم مربوط به خود سنت عزاداری را برگزار می‌کنند ،عنوان داشت: همچنان که شهید سردار سلیمانی فرمودند ما ملت امام حسین هستیم و تحت لوای آن حضرت ایستاده ایم و سرباز رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز که از سلاله امام حسین هستند می‌باشیم.

,

سردار هداوند گفت: امروز پرچمدار انقلاب و نظام ما که تنها منادی اسلام ناب محمدی است رهبر گرانقدرمان است که باید مطیع اوامر آن حضرت باشیم.

,

سردار هداوند با اشاره به اینکه علاوه بر ساماندهی هیئات عزاداری باید اقدامات لازم در خصوص موضوعات ترافیک و انتظامی انجام شود بیان داشت: وظیفه ما به عنوان پلیس امنیت و آرامش شهروندان است باید تلاش کنیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم .

,

سردار هداوند با تأکید بر لزوم استقرار مناسب در شام غریبان حسینی، بیان داشت :تا پایان مراسم باید به گونه‌ای اقدام شود که کوچکترین خدشه ای در امنیت و آرامش عزاداران حسینی وارد نشود.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه