اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز:

ملت ایران پای آرمان‌های این نهضت و قیام حسینی خود تا آخر ایستاده است

ملت ایران پای آرمان‌های این نهضت و قیام حسینی خود تا آخر ایستاده است
آیت‌الله دژکام گفت: به همه دشمنان نظام اسلامی اعلام می‌کنیم که این ملت پای آرمان‌های خودش و پای آرمان‌های این نهضت و قیام حسینی خود تا آخر ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید عبدالله اسکندری به خبرنگار شیرازه گفت: اگر ما نتوانسته بودیم شر داعش را بیش از هزار کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای خودمان نابود کنیم اینها بنا داشتند نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله خودشان قرار بدهند و مسلما جنگ ما داخل مرزها بسیار سخت تر از این می‌شد که در سوریه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت ما مدیون زحمات و خدمات شهدای بزرگواری نظیر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری رضوان الله تعالی علیه است، گفت: به روح مطهر این شهید درود می‌فرستیم و به همه دشمنان نظام اسلامی اعلام می کنیم که این ملت پای آرمان های خودش و پای آرمان های این نهضت و قیام حسینی خود تا آخر ایستاده است.

دژکام ادامه تاکید کرد: همین طور که امروز، اینجا مشاهده می‌کنید؛ حرم سوم اهل بیت امروز غرق در عزای سردار بزرگ است و همه تجدید بیعت با امام حسین (ع) می‌کنند که این مسیر نورانی شهادت را تا آخر ادامه بدهند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه