اخبار داغ

فرماندار بابل:

خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای رسالت حسینی‌اند

خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای رسالت حسینی‌اند
قاسم عزیززاده گرجی گفت: امربمعروف و نهی ازمنکر در رأس قیام سید و سالار شهیدان قرار داشت و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در همین راستا مروج فرهنگ حسینی در مبارزه با پلشتی‌ها و تحقق معروف‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم عزیززاده گرجی، بمناسبت روز خبرنگار در گفت‌وگو با بلاغ؛ تقارن این روز با روز عاشورا را بسیار پرمعنی و الهام‌بخش توصیف کرد و ضمن گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: اباعبدالله‌الحسین(ع)، بزرگ‌ترین آمر بمعروف و ناهی از منکر بود که برای این فریضتین هزینه متناسب با عظمت این دو واجب خداوند را پرداخت و برای همیشه تاریخ جاودانه شد.

وی رسالت خبرنگاران را در راستای نهضت سیدالشهداء(ع) دانست و گفت: خبرنگارن و اصحاب رسانه با بهره‌گیری از درس‌های بزرگ‌ترین ناهی از منکر تاریخ یعنی سالار شهیدان، که با نهی منکر، آمر بمعروف بود، باید با دلسوزی برای اصلاح امور و مبارزه با ناراستی‌ها در جهت تحقق آرمان‌های حسین‌ابن علی علیهماالسلام بکوشند و موفقیت این پیروان در جنگ نرم با سلطه‌گران و شیطان بزرگ و در صیانت از نظام اسلامی، که بهترین دستاورد خون شهداء برای تمدن‌سازی است، نشانه پیروی اغلب خبرنگاران و کنش‌گران عرصه‌های رسانه‌ای از سالار شهیدان است.

فرماندار بابل، فعالان رسانه‌ای را پرچم‌داران آگاهی و دانایی و مقابله با کجی‌ها توصیف کرد و عنوان داشت: فعالان خبری و رسانه‌ای حلقه وصل بین مردم و مسئولان و سفیران امین نظام اسلامی و دلسوزان مردم هستند که باید شأن و جایگاه‌شان بخوبی مورد احترام و مراعات دولت و ملت قرار گیرد؛ چراکه آنان چشمان تیزبین و زبان گویای نظام اسلامی و مدافع منافع ملی و اتحادبخش بین دولت و ملت و پیشران رشد و تکامل کشور هستند.

معاون استاندار مازندران، صداقت، اخلاص، تدین، تخصص و سرعت و دقت را از نیازهای اساسی جامعه رسانه‌ای کشور ذکر کرد و اظهار داشت: از آنجا که امام و مقتدای جامعه رسانه‌ای کشورمان حضرت سیدالشهداء(ع) است، باید بسیاری از تهدیدات چالشی که جامعه رسانه‌ای دنیا را به خطر می‌افکند، در میان فعالان رسانه‌ای کشورمان وجود نداشته باشد و آنهم به این دلیل است که در نظام اسلامی سه ضلع: ملت، دولت و رسانه باید هم‌افزا و متحد و متشکل عمل کنند تا مشکلات مرتفع و کشور به نقطه اوج تعالی خود نایل آید.

وی نگاه بسته جناحی را آفت مضر و مخل در میان برخی فعالان رسانه‌ای دانست و گفت: جایگاه رسانه، والاتر از آن است که فعالان آن دچار چارچوب‌های تنگ جناحی شوند که در این صورت نتوانند دلسوزانه از منافع ملی بدون گرایش‌های انتفاعی و مادی دفاع جانانه کنند.

عزیززاده گرجی در پایان با تسلیت شهدای عاشورا بویژه سید و سالار شهیدان، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و برای آنان در پیروی خالصانه از راه و روش سیدالشهداء آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه