اخبار داغ

همزمان با عاشورای حسینی؛

نماز ظهر عاشورا با اقتدا به امام حسین(ع) اقامه شد/ اقامه نماز رئیس جمهور همپای عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم

نماز ظهر عاشورا با اقتدا به امام حسین(ع) اقامه شد/ اقامه نماز رئیس جمهور همپای عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم
همزمان با عاشورای حسینی، نماز ظهر عاشورا با اقتدا به امام حسین(ع) اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز ایران اسلامی سراسر خاکسترنشین حادثه‌ای بود که شراره‌هایش آسمان را سوزاند و زخم‌های عمیقی در قلب تاریخ و ژرفای جان عالم ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عزاداران حسینی که از دقایق ابتدایی امروز در هیئات مختلف سینه‌زنی و زنجیرزنی به عزای پسر رسول گرامی اسلام پرداخته بودند و با برگزاری آئین‌های مختلف عاشورایی عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان نشان دادند.

,

هیئت‌های مذهبی که از اول محرم خیمه‌های عزا را در جای جای کشورمان بر پا کرده بودند همزمان با عاشورای حسینی با راه انداختن دسته‌های عزاداری نام «حسین» را زمزمه و همپای اشک‌های عرشیان به مویه و زاری پرداختند.

,

همچنین هنگام اذان ظهر عزاداران حسینی در تمامی مساجد، حسینیه‌ها و اماکن غیرمسقف به یاد آخرین نماز اباعبدالله الحسین (ع) و با اقتدا به حسین بن علی (ع) نماز ظهر را اقامه کردند.

,

 

,

اقامه نماز رئیس جمهور همپای عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم

, اقامه نماز رئیس جمهور همپای عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم,

رئیس جمهور همزمان با روز عاشورای حسینی، با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، در اجتماع عزاداران اباعبدالله‌(ع) نماز ظهر عاشورا را اقامه کرد و به عزاداری پرداخت.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهوری ظهر امروز با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مراسم عزاداری عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) شرکت کرد.

,

حجت‌الاسلام رئیسی در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی تولیت این آستان، مورد استقبال قرار گرفت و سپس به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان مجاور واجب التعظیمش حضرت حمزه ابن موسی‌‌الکاظم‌(ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین(ع) مشرف شد.

,

رئیس‌ جمهوری سپس همراه با عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نماز جماعت ظهر و عصر عاشورای حسینی را به امامت حجت الاسلام قاضی عسکر اقامه کرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه