اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی البرز:

افزایش ۳۸درصدی حقوق بازنشستگان به دولت محول شد/ رانندگان تاکسی بی‌بهره از غرامت دستمزد دوره استراحت

افزایش ۳۸درصدی حقوق بازنشستگان به دولت محول شد/ رانندگان تاکسی بی‌بهره از غرامت دستمزد دوره استراحت
داود سعدزاده گفت: بیمه رانندگان تاکسی از نوع اجباری بوده و غرامت دستمزد ایام بیماری به کسانی تعلق می‌گیرد که کارفرمای شخصی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی البرز درباره بیمه کارگران ساختمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: هدف سازمان تامین اجتماعی بیمه کارگران ساختمانی است که جز مهارت‌های ۱۶ گانه به شمار می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سعدزاده افزود: برای بیمه کارگران ساختمانی محدودیت هایی از نظر اعتبارات داریم که از طریق مجلس تعیین می شود و هماهنگی های لازم برای ۲۰ درصد بیمه که از محل دیگری غیر از کارگر اخذ می شود در حال انجام است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از محل نفراتی که پرونده آنها مختومه اعلام می شود یا بیمه پردازی آنها چارچوب دیگری پیدا می کند سهمیه هایی به بیمه کارگران ساختمانی اختصاص داده می شود، در بخش دیگری به بیمه رانندگان تاکسی پرداخت.
,
 
,
سعدزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمه رانندگان تاکسی از نوع اجباری بوده و غرامت دستمزد ایام بیماری به کسانی تعلق می گیرد که کارفرمای شخصی دارند، غرامت دستمزد دوره استراحت به آنها تعلق نمی گیرد و بهره ای نمی برند.
,
 
,
وی در بخش دیگری درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق تامین اجتماعی، گفت: نظر مجلس در این بارهبه دولت احاله شده و قوه مجریه هم بررسی های لازم را انجام می دهد، امیدواریم جمع بندی ها به اجرای مصوبه شورای عالی کار ختم شود.
,
 
,
سعدزاده در خاتمه با تاکید بر اینکه پیگیر احقاق حق بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم، افزود: سازمان تامین اجتماعی منتظر ابلاغ مصوبه دولت بوده و آماده است تا ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی را که در گرو تصویب هیات وزیران است اجرایی کند.
 
,
,  ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه