اخبار داغ

حمیدرضا سهرابی خبر داد:

ساخت ۴ هزار مسکن در داخل شهر تهران تا یک ماه آینده آغاز می‌شود

ساخت ۴ هزار مسکن در داخل شهر تهران تا یک ماه آینده آغاز می‌شود
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از همکاری این بنیاد با شهرداری برای ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مشارکتی در شهر تهران طی یک ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: بنیاد مسکن در تفاهم با شهرداری تهران ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری را علاوه بر سایر فعالیت‌های بنیاد در حوزه تولید مسکن در برنامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی در دو مرحله و هرکدام به تعداد ۳ هزار واحد به زمین زده شد. مقرر است تا طی یک ماه آینده ۴ هزار واحد دیگر نیز اجرایی و عملیاتی شود که با این اقدام، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به شکل مشارکتی آغاز خواهد شد.

,

سهرابی توضیح داد: در این پروژه مشارکتی در برخی از واحدها، زمین و ساخت از بنیاد مسکن و پروانه از شهرداری تهران و در برخی از پروژه‌ها نیز زمین و پروانه از شهرداری و ساخت برعهده بنیاد مسکن است.

,

گفتنی است، ۳ هزار واحد از ۱۰ هزار واحد مشارکتی بنیاد و شهرداری با ایجاد قرارگاه سازندگی مسکن در شهر تهران و در منطقه ۱۸ در حال احداث است که در اسفندماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد و ۳ هزار واحد نیز در تیرماه سال جاری طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مسکن و شهردار تهران آغاز شد. مقرر است تا ۴ هزار واحد نیز در یک ماه آتی آغاز شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه