اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران اعلام کرد؛

آمادگی ۳۵ موکب مازندرانی برای پذیرایی از زائران اربعین

آمادگی ۳۵ موکب مازندرانی برای پذیرایی از زائران اربعین
محمدحسن اصغری گفت: ۳۵ موکب مازندرانی امسال از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن اصغری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به فعالیت موکب‌های مازندران به‌مناسبت اربعین، گفت: ۳۵ موکب اربعین حسینی امسال از مرز تا نجف، از نجف تا کربلا و سامرا آماده پذیرایی از زائران اربعین است که فهرست آن‌ها تا ۲۲ مرداد اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها ملزم به خدمات رسانی زائران استانی، کشوری و غیر ایرانی هستند، افزود: زائران اربعین از مازندران نیز می‌توانند از موکب‌های استان‌ها و خارج از کشور، مستقر در مسیر نیز بهره‌مند شوند.

اصغری به شرایط ویژه امسال با توجه به وضعیت کرونا و دیگر بیماری‌های ویروسی اشاره کرد و بر بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دارو‌های مورد نیاز تاکید کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه در دوران کرونا بعلت فراهم نبودن شرایط برای اعزام موکب‌ها، کمک‌های مومنانه در بخش‌های مختلف در دستور کار موکب‌ها قرار گرفت، گفت: میزان کمک‌های مومنانه در دو سال گذشته  بیش از ۲۳ میلیارد تومان بود که از این میزان سال ۹۹ در اوج کرونا مردم استان ۱۵ میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ نیز ۸ میلیارد تومان کمک به نیازمندان داشتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه