اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

خبرنگاران حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند/رویکرد رسانه ها در هفته دولت امیدآفرینی و جهاد تبیین باشد

خبرنگاران حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند/رویکرد رسانه ها در هفته دولت امیدآفرینی و جهاد تبیین باشد
نظری گفت: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین دارد که امروز این رسالت مهم اصحاب رسانه است و خبرنگاران رسالتی زینب گونه دارند که با مشی و پیروی از مکتب و سیره حضرت زینب(س) باید حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی به مناسبت هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی پرچم دار اسلام ناب محمدی(ص) به سکانداری مقام معظم رهبری و داعیه دار آزادی خواهی در جهان است و امروز به برکت مکتب عاشورا و خون مطهر شهدا در اوج اقتدار هستیم و در برابر قدرت های جهان دست برتر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
نظری اظهار کرد: جمهوری اسلامی به پیروی از مشی و روش امام حسین(ع) پیروزی ها و موفقیت های بزرگی کسب کرده و همواره در عدالت خواهی و حمایت از مظلومین و دوری جستن از ظالمین و مستکبرین پیشگام بوده است.
,
 
,
وی افزود: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین دارد که امروز این رسالت مهم اصحاب رسانه است و خبرنگاران رسالتی زینب گونه دارند که با مشی و پیروی از مکتب و سیره حضرت زینب(س) باید حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند.
,
 
,
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: نمایش صحیح و هنرمندانه دستاوردهای نظام اسلامی و خصوصا دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در آستانه هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات دولت به اطلاع مردم برسد و رویکرد رسانه ها در هفته دولت امیدآفرینی و جهاد تبیین باشد.
,
 
,
وی افزود: دولت سیزدهم بنا ندارد کوتاهی ها و اشتباهات گذشته را گردن دیگران بیندازد و به دنبال پرداختن به حاشیه ها نیست و قطعا وقت خود را صرف اینگونه اقدامات نخواهد کرد.
,
 
,
نظری یادآور شد: مردم داری و مردم باوری رویکرد مهم دولت در یکسال گذشته بوده و امید در بین مردم احیا شده و دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به میدان می آورد و اقدامات دولت باید توسط رسانه ها به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.
,
 
,
وی ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان مرکزی که حاصل آن ۲۲۰ مصوبه بود امید را در بین اقشار مختلف مردم استان زنده کرد و ریل خدمت رسانی توسط دولت سیزدهم پایه گذاری شده و قطار دولت خود را مکلف می داند شتابنده در این راستا حرکت کند.
,
 
,
نظری اظهار کرد: ایجاد نا امیدی بازی کردن در زمین دشمنان انقلاب است و قطعا دامن زدن به اهداف و برنامه های دشمنان خلاف منافع مردم است و رسانه ها باید توطئه ها و اهداف دشمنان را به خوبی شناسایی و خنثی کنند.
,
 
,
معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: مدیریت سیل در روستای آهنگران با نگاه جهادی و انقلابی موجب کمترین خسارات جانی شد و تیم مدیریتی استان قبل از سیل با اقدامات سازنده تا لحظه وقوع در میدان حضور فعال داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند تحول همه جانبه در بخش های مختلف هستیم گفت: دولت سیزدهم نگاه عمیق به تحول دارد و در این راستا برنامه ریزی کرده و حرکت می کند.
,
 
,
نظری اظهار کرد: استان مرکزی در بسیاری از بخش ها، ظرفیت ها و توانمندی های بالایی دارد که باید در راستای خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد و ترمیم اعتماد عمومی مردم از مهمترین رسالت دولت است که باید به آن توجه ویژه داشت.
,
 
,
وی افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین اقدامات بزرگ دولت در طی یک سال گذشته است که باید با تولید محتوای صحیح و خلاقانه به اطلاع مردم برسد و از هرگونه اقدامات جزیره ای نیز دوری شود.
,
 
,
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت مردمی سازی یارانه ها بود که موجب جلوگیری از حجم عظیم قاچاق مواد غذایی شد و این دستاورد هم باید برای مردم تبیین شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا عزم دولت جدی است و در استان مرکزی با پای کار آمدن همه ظرفیت های موجود با توجه به شاهراه بودن این استان و حجم زیاد ترددها در این راستا اقدامات بزرگی انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه