اخبار داغ

در بازار امروز؛

تثبیت قیمت سکه در کانال ۱۴ میلیون/ رشد اندک نرخ دلار و یورو در صرافی‌های بانکی

تثبیت قیمت سکه در کانال ۱۴ میلیون/ رشد اندک نرخ دلار و یورو در صرافی‌های بانکی
قیمت سکه طرح جدید امروز ۱۸ مرداد بدون کاهش نسبت به روز کاری گذشته شنبه، ۱۵ مرداد، ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد و در صرافی‌های بانکی دلار با ۲۶ تومان افزایش نسبت به قبل با قیمت ۲۷ هزار و ۹۷۳ تومان به فروش رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

,

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

,

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۷۸ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج میلیون و ۹۷۰ هزار تومان شد.

,

قیمت اونس جهانی طلا در بازارهای جهانی با ۱۲ دلار افزایش به یک‌هزار و ۷۸۸ دلار و ۵۸ سنت رسید.

بیشتر بخوانید:
گزارش‌هایی از آخرین قیمت سکه، طلا و ارز

,
,
,
, گزارش‌هایی از آخرین قیمت سکه، طلا و ارز,

هر اسکناس یورو نیز در صرافی‌های بانکی با ۲۹ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۱۵ مردادماه)، ۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.

,

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۶۹۴ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۶۵۲ تومان اعلام شد.

,

علاوه بر این، قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۵۵۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۸ هزار و ۸۱۳ تومان بود، این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۱۴۴ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۴۰۹ تومان اعلام شد.

,

همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۲۴۰ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۶ هزار و ۶۸۸ تومان معامله شد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه