اخبار داغ

تنزل مقصد خروجی‌های تراکتور

تنزل مقصد خروجی‌های تراکتور
بازیکنان خروجی تراکتور سر از تیم‌هایی با جایگاه پایین درآورده‌اند که خود گواهی بر عملکرد ضعیف نقل‌وانتقالاتی این تیم در فصل گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نقل‌وانتقالات درست و اصولی پیش‌نیاز و به بیانی برگ برنده یک تیم فوتبال برای فصل موفقیت‌آمیز است و تیم‌ها هر چقدر در این کارزار با برنامه‌تر عمل کنند، احتمال نیل‌شان به کسب نتیجه و پیروزی بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

برعکس این موضوع نیز صادق است و یارگیری نامناسب می‌تواند یک تیم را از مسیر صعودی دور و به ورطه سقوط و نابودی بکشاند، مثل تراکتور مدلِ ۲۱ که یکی از بدترین فصل‌های خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

,

 

,

بدون تردید، اصلی‌ترین عامل ناکامی تراکتوری‌ها در فصل گذشته عملکرد ضعیف در نقل‌وانتقالات بود جایی که تحت تاثیر سوءمدیریت و آمیخته با مباحث دلالی یک فصل کابوس‌وار را برای این تیم و هواداران پرشورش رقم زد.

,

 

,

درحال حاضر، موید این عملکرد ضعیف تنزل مقصد بازیکنان خروجی تراکتور است و گواهی بر این مدعا که آن‌ها از نظر فنی در حد و اندازه‌های تیم بزرگ فوتبال آذربایجان نبوده و در سال گذشته اشتباهی سر از تبریز درآوردند!

,

 

,

در بین بازیکنانی که در این پنجره نقل‌وانتقالاتی از تراکتور پیاده شدند، اگر پیمان بابایی که به استقلال پیوست و نیز اکبر ایمانی که به صورت اجباری راهی ملوان شد را سوا کنیم، سایر بازیکنان به تیمی با جایگاه پایین‌تر منتقل شدند.

,

 

,

اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان جداشده تراکتور به دو تیم نفت مسجدسلیمان و ملوان پیوسته‌اند و برخی از آن‌ها همچون ناصر سالاری در فاصله چند روز تا شروع مسابقات مشتری ندارند و بدون تیم مانده‌اند.

,

 

,

نفراتی که شاید در رویای خود هم نمی‌توانستند حضور در تراکتور را تصور کنند اما به لطف پدیده شوم دلالی افتخار پوشیدن پیراهن محبوب‌ترین تیم آسیا را به دست آورده و در رزومه خود گنجاندند.

,

 

,

اما نکته عجیب این است که چنین انتقال‌هایی در تراکتور تبدیل به اپیدمی شده و در پنجره پیش‌فصل بار دیگر شاهد جذب بازیکنانی به این تیم بودیم که در فصل گذشته باشگاهی کشور حتی یک دقیقه هم بازی نکردند!

,

 

,

هرچند تراکتور در بحث یارگیری نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر عمل کرده اما استخدام برخی بازیکنان که طبق شنیده‌ها نتوانسته‌اند نظر کادرفنی را جلب و در آستانه دیپورت شدن قرار دارند، این عملکرد مناسب را به حاشیه برده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه