اخبار داغ

سنگربان جوان تبریزی مطرح کرد:

سومدیریت برخی افراد باعث وضعیت فعلی ماشین‌سازی شد

سومدیریت برخی افراد باعث وضعیت فعلی ماشین‌سازی شد
دروازه‌بان بومی و جوان ماشین‌سازی معتقد است سومدیریت برخی افراد به اصطلاح مدیر باعث وضعیت فعلی این تیم قدیمی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عرفان اکرمی در خصوص اتفاقاتی که برای ماشین‌سازی در فصل گذشته رخ داد، اظهار داشت: ماشین‌سازی تیم ریشه‌دار و بزرگی است اما متاسفانه سومدیریت برخی از افراد به اصطلاح مدیر باعث شد تا این تیم در آستانه انحلال و نابودی قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

وی درعین حال گفت: با اینکه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی درنهایت به ضرر ماشین‌سازی شد اما توفیق اجباری و فرصتی برای خیلی از بازیکنان بومی و مستعد تیم‌های پایه بود تا استعدادشان را شکوفا کرده و خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

,

 

,

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان شد: ۶ نفر از بازیکنان ماشین‌سازی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و من هم در لیست دعوت‌‍شدگان مهدی مهدوی‌کیا بودم و اردوی بسیار خوبی را هم سپری کردیم.

,

 

,

اکرمی بیان داشت: بسیاری از بازیکنان فصل گذشته ماشین‌سازی به تیم‌های لیگ برتری از جمله گل‌گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان یا تیم‌های دسته یکی مثل سایپا، شمس‌آذر قزوین، تیم یزد و سایر تیم‌ها منتقل شدند.

,

 

,

وی درباره وضعیت خودش برای فصل آینده اعلام کرد: از چند تیم دسته یکی و دسته دومی پیشنهاد دارم و فعلا تمریناتم را به صورت انفرادی برگزار می‌کنم و امیدوارم که بهترین انتخاب را داشته باشم.

,

 

,

این بازیکن تبریزی با تأکید بر اینکه ماشین‌سازی غنیمت بزرگی برای ما شد، ابراز نمود: امیدوارم مسئولان به داد ماشین‌سازی برسند، چون حذف نام بزرگ این تیم باعث ناراحتی مردم ورزش دوست آذربایجان می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه