اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

ارتباط با رسانه راه رشد دستگاه های اجرایی است

ارتباط با رسانه راه رشد دستگاه های اجرایی است
فرخنده گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات این پایگاه خبری تحلیلی و با توجه به خروجی هایی که از ارشاد استخراج شده اثبات نگاه انقلابی و جهادی از این رسانه مشاهده میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با مدیر مسئول، دبیر خبر و خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و ناصری و روز خبرنگار، اظهار کرد: سالروز شهادت این بزرگ مردان بهانه ای شد خدمت اهالی این رسانه برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: با توجه به امکانات و تجهیزات این پایگاه خبری تحلیلی و با توجه به خروجی هایی که از ارشاد استخراج شده اثبات نگاه انقلابی و جهادی از این رسانه مشاهده میشود.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند “ما نباید امکانات زده شویم”، انقلاب اسلامی در این بیش از ۴۰ سالی که پیش رفته خیلی از سختی هایی که در مسیر انقلاب بوده و خیلی از رشد هایی که در بزنگاه های انقلاب داشتیم بچه های انقلابی با دستهای خالی ایستاده اند و برای نظام  ارزش افزوده نیز درست کرده اند.

,

فرخنده عنوان کرد: این یک ارزش است و اثبات میکند که فضا، میز و صندلی بزرگ خیلی کار درست نمیکند بلکه ایده بزرگ،  نگاه بلند، دل بزرگ و همت بلند مولفه هایی است که باعث میشود یک مجموعه پایگاه خبری رشد کند.

,

وی اظهار کرد: وقتی مجموعه رشد کند نگاه انقلابی و جهادی شد دغدغه، دغدغه انقلاب میشود و این مجموعه میتواند برای انقلاب قدرت پیش بَرندگی داشته باشد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک زمانی بعضیها چُرت میزنند اما یک رسانه می آید و با تحرک، زمان سنجی، با سرعت و دقت تحرک ایجاد کرده و مشاهده میکنیم مشکلی از مردم یک منطقه به طور کلی برطرف میشود.

,

فرخنده عنوان کرد: این نگاه در پایگاه خبری خاورستان وجود دارد و این را به عنوان یک ارزش قدر بدانید.

,

وی افزود: هر چه این نگاه در بین رسانه های استان جاری و ساری شود سمت و سوی رسانه های ما دغدغه ارزش های انقلاب را بیشتر خواهند داشت؛ هم اکنون این دغدغه را دارند و نگاه رسانه در استان ما گفتمان انقلاب است اگرچه اختلاف سلیقه هایی هم داریم اما رسانه ای در استان نداریم که عامدانه در مقابل نظام و انقلاب صف آرایی کرده باشد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نگاهی که در مجموعه خاورستان وجود دارد قابل تقدیر است و ان شاءالله با همین نگاه رو به رشد حرکت کنید.

,

فرخنده در مورد مشکلات مطرح شده خبرنگاران، بیان کرد: دیدار اصحاب رسانه با استاندار خراسان جنوبی پیش بینی شده و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی که اصحاب رسانه بیشترین مشکلات را با آنها دارند نیز دعوت شدند تا در این جلسه حضور داشته و پاسخگوی مشکلات خبرنگاران باشند.

,

وی افزود: برخی از مشکلات خبرنگاران کشوری است اما تمام تلاش ما در استان این است که خبرنگاران استان با دغدغه کمتر به کار خود ادامه دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نگاه خبرنگاران نگاه تیزبینی است و زوایایی که مسئولان نمیبینند را خبرنگاران میبینند و این نفعش برای خود نظام است.

,
,

فرخنده بیان کرد: یکی از راه های رشد دستگاه های اجرایی این است که ارتباط خود را با رسانه بیشتر کنند.

,

وی از اختصاص اعتبار برای پایان ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: ان شاءالله بنا داریم در هفته دولت امسال خانه مطبوعات استان را افتتاح کنیم که محلی برای تردد خبرنگاران و پیگیری مشکلات آنها باشد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: مابقی کارها را نیز در دست پیگیری و اجرا داریم از جمله اینکه معاون رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به استان دعوت کنیم و شاهد برکاتی باشیم.
فرخنده افزود: هرچه ارتباط ما با مرکز بیشتر باشد و شاهد سفر مسئولان به استان باشیم برکات شایانی شامل حال استان میشود.

,
,

وی به سفر هفته اخیر به تهران و بازدید از مرکز تولیدات رسانه ای فضای مجازی اشاره و بیان کرد: در این سفر جهت حضور مسئولان مربوطه به استان پیشنهاد شد و مورد موافقت قرار گرفت که اگر محقق گردد محلی خواهد شد برای استعدادهای استان که تولیدات رسانه ای در بستر فضای مجازی فعال هستند‌.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره مطبوعات شرق که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد اعلام کردیم آمادگی برگزاری جشنواره ملی را در استان داریم چراکه برگزاری این جشنواره در استان برکاتی را به سمت استان سرازیر خواهد کرد.

,

فرخنده با بیان اینکه نباید بگوییم خراسان جنوبی استان دورافتاده و محرومی است، تصریح کرد: اگر این نگاه خود کم بینی در ما رشد کند شاید از اینی که هستیم به عقب حرکت کنیم ما باید این نگاه را داشته باشیم که خراسان جنوبی این ظرفیت و پتانسیل را دارد و میتواند منشاء خیر و موثر در سطح ملی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه