اخبار داغ

«چشم انتظار»ی وحید تاج برای آلبوم جدید

«چشم انتظار»ی وحید تاج برای آلبوم جدید
آلبوم «چشم انتظار» به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و همراهی نصرالله مدقالچی در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «چشم انتظار» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی رامین صفایی، خوانندگی وحید تاج و روایت نصرالله مدقالچی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«پیش درآمد؛ چشم انتظار»، «تک -نوازی تار و دکلمه؛ ناله شبانه» از شهریار، «قطعه ضربی (تار و تمبک) – دل افروز»، تصنیف «سفرکرده» با شعر شهریار، «تک نوازی سنتور و دکلمه؛ مرهم نامه» با شعر فردوسی، «تک نوازی نی و دکلمه؛ دل ناسازگار» با شعر شهریار، «چهار مضراب سنتور و تمبک؛ سرگشته»، «گفتگوی سنتور و نی؛ خیال»، «چهارمضراب (گروهی)؛ پرواز»، «تک نوازی سنتور و دکلمه؛ مهر و ماه» با شعر مهرداد اوستا، تصنیف «همنشین دل» با شعر حافظ از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

,

مهران توکلیان نوازنده تمبک، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، حسین رضایی نیا نوازنده دف، معتمد سامانی نوازنده عود و بم تار، رامین صفایی نوازنده سنتور، شهریار ظریفی نوازنده تار، شاهو عندلیبی نوازنده نی، مهرداد ناصحی نوازنده قیچک گروه نوازندگان آلبوم «چشم انتظار» را تشکیل می‌دهند.

,

, ,

در توضیحات منتشر شده آلبوم آمده است:

,

سخن از زندگی است و برترین تجلی آن؛ عشق، چه زیباست اگر آدمی بتواند: «بی چشمداشت پاداشی شیرین و زود، انسانیت خود را پاس دارد و نقش‌های زمانه دشمن‌خوی و محیل را بر آب ریزد. در زندگی و مرگ از پای ننشیند و اگر در زندگی نتوانست، در مرگ دست از ستیزه باز ندارد که این موهبتی دردناک و سزاوار انسان است. زمانه بر آدمی پیروز است، اما امکانات انسان بی نهایت است و می‌تواند به بهای نفی خود بر آن چیره گردد، تا در مرگ تواناتر از زندگی باشد.

,

و چه بسیارند عاشقان معشوق و معشوقان عاشق، پاک بازانی که اسیر زندان عشقند و در آرزوی بی نهایت، و به سبب تضاد درمان ناپذیر میان دنیای خشن و زشت واقعیت و جهان بی کرانه و دلفریب رویا، نه با یکدیگر سازگارند و نه حتی با خویشتن خود، پس ناگزیر با درد و افسوس، سراچه دل را به سیل فراق می‌سپارند: جدایی دلگزای دلدادگان در عشق، که انسان خوب‌تر و زیباتر از آن چیزی نیافریده است. بیهوده نیست که آدمی پیوسته در تلاش بوده و هست. عوامل جدایی بی نهایت است. شاهرخ مسکوب از کتاب «مقدمه‌ای بر رستم و اسفندیار»

,

آلبوم «چشم انتظار» با شماره مجوز ۹۵-۱۹۵ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۱۷۳۳۰۹ کتابخانه ملی ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه