اخبار داغ

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه‌وبویراحمد در تهران برگزار می‌شود

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه‌وبویراحمد در تهران برگزار می‌شود
حسنعلی عزت‌خواه از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حسنعلی عزت‌خواه صبح امروز 19 مردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره که با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل و نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز 20مهرماه 1401 به صورت در تهران با حضور خیرین  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز استان هر سال در راستای تکریم خیرین نیک اندیش و به شکرانه سخاوت این عزیزان در انجام کارهای خیربه عنوان یک افتخار ملی برگزار می شود گفت: همت والای خیرین در توجه به مناطق کم برخوردار در احداث فضای آموزشی ستودنی است.

,

مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: خیرین مدرسه ساز تا کنون بیش از 1000 کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند که نقش مهمی در حل مشکل فضاهای آموزشی داشته است.

,

سیدرضا حسینی نیک گفت: گزارش و کلیپ هایی از مدارس خیرین مدرسه ساز تهیه و تلاش می کنیم جشنواره ای زیبا جهت تکریم خیرین  در تهران برگزار کنیم.

,

نیک اقبال مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: این جشنواره با دو هدف تکریم از خیرین و فرهنگسازی جهت جذب خیرین برای کمک به امر مقدس مدرسه سازی برگزار می شود.

,

وی فرهنگسازی جهت حضور خیرین و مسئولان، افراد ذی نفوذ و صاحب منصب جهت حضور در جشنواره را یادآور شد و گفت: این همایش فرصتی است تا نیاز مندی فضاهای آموزشی  را نیز به خیرین مدرسه ساز اعلام کنیم و از همراهی و همکاری صادقانه آنان تشکر کنیم.

,

ناجی مقدم نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا از خیرین مدرسه ساز به نحو شایسته ای تجلیل کنیم و زیبایی کار آنها را به تصویر بکشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه