اخبار داغ

سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح به پشتیبانی از نیازهای راهبردی و زیرساختی کشور متعهد هستند

نیروهای مسلح به پشتیبانی از نیازهای راهبردی و زیرساختی کشور متعهد هستند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح این تعهد را دارند تا با رعایت تمام ویژگی های فنی و استانداردهای صنعتی، حداقل قیمت و متناسب با نیاز بخش های مختلف کشور، از نیازمندی بخش های راهبردی و زیرساختی کشور پشتیبانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرلشکر باقری در جریان این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: محصولات و دستاوردهای دانش بنیان به نمایش درآمده سرریز صنایع توانمند کشور در حوزه دفاعی است که در سایر بخش های صنعتی کشور نیز قابل بهره برداری است.

,

وی با بیان اینکه صنایع دفاعی به عنوان صنایع پیشتاز و پیش رو در لبه  فناوری حرکت می کنند، افزود: این صنعت به لحاظ ضرورت و چند وجهی بودن در بعد امنیت، پیشرفتی چند جانبه در حوزه علوم زیستی، پزشکی، هسته ای، حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، سایبری و الکترونیک، شیمیایی، مهندسی و ... دارد و قطعاً قادر است به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نیز کمک کند.

,

باقری تأکید کرد: نیروهای مسلح این تعهد را دارند تا با رعایت تمام ویژگی های فنی و استانداردهای صنعتی، حداقل قیمت و متناسب با نیاز بخش های مختلف کشور، از نیازمندی بخش های راهبردی و زیرساختی کشور پشتیبانی کنند.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همکاری های رو به رشد و موثر وزارت دفاع با مجموعه هایی همچون خودرو سازی، پتروشیمی و نفت گفت: این ارتباط و تعامل دو جانبه باید روز به روز با پیشرفت همراه باشد و امیدواریم این حرکت رو به جلو در سایر بخش های کشور نیز رقم بخورد.

,

وی با ابراز خرسندی از بازدید تعدادی از وزرا و مسئولین از نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان گفت: نیروهای مسلح با آغوش باز از همکاری با مجموعه های مختلف کشوری استقبال می کنند و امیدواریم این همکاری روز به روز توسعه پیدا کند تا پیشرفت همه جانبه کشور در بخش های مختلف را شاهد باشیم.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این نمایشگاه را گامی در مسیر شعار سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» عنوان کرد و گفت: نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان علی رغم تحریم های همه جانبه، نشانده ی کاهش وابستگی است و حتماً خواهد توانست نیاز بخش های مختلف کشور در عرصه های مختلف را پاسخگو باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه