اخبار داغ

خداحافظی علیمردانی با دیرین‌دیرین / بعد از ۸ سال تولید روزانه خسته شدیم

خداحافظی علیمردانی با دیرین‌دیرین / بعد از ۸ سال تولید روزانه خسته شدیم
محمدرضا علیمردانی گوینده مجموعه انیمیشن‌های دیرین‌دیرین دررابطه‌با ترک ناگهانی این مجموعه توسط تیم تولید گفت: ۸ سال تولید مداوم و روزانه دیرین‌دیرین باعث خستگی از این پروژه و ترک آن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ مردادماه با خبری شوکه کننده همراه بود، ترک علی درخشی نویسنده و کارگردان مجموعه موفق دیرین‌دیرین از این پروژه، خبری که با انصراف محمدرضا علیمردانی گوینده خوش‌ذوق این مجموعه تکمیل و به‌نوعی ادامه حیات دیرین‌دیرین را ناممکن می‌ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا علیمردانی گوینده انیمیشن دیرین‌دیرین دررابطه‌با انصراف علی درخشی کارگردان و نویسنده این مجموعه از ادامه همکاری با این پروژه موفق گفت: به مردم و رسانه‌ها برای تعجب از اعلام ترک علی درخشی و من از پروژه مجموعه انیمیشن‌های دیرین‌دیرین حق می‌دهم چرا که این خبر به‌صورت ناگهانی اعلام و علنی شد ولی در حقیقت باید گفت که این تصمیم بعد از فوت مرحوم ابوالحسنی برای هر دوی ما مشخص بود.

,

وی در ادامه با اشاره به علت این تصمیم تصریح کرد: ما بعد از هشت سال تولید مداوم و روزانه انیمیشن دیرین‌دیرین خسته شده بودیم؛ خستگی از نوشتن هرروزه، تولید مینیمالیستی و گویندگی باعث شده بود تا حتی در زمان حیات مرحوم ابوالحسنی هم از ایشان برای پروژه بعدی درخواست کنیم؛ دیرین‌دیرین در تولید نه رکورد ایران بلکه رکوردهای جهانی را هم شکسته بود.

,

علیمردانی ادامه داد:  هیچ کمپانی‌ای در جهان نداریم که حتی ساده‌ترین نوع انیمیشن را هم در بازه زمانی یک‌ماهه به‌صورت روزانه تولید کند و این تولید باعث خستگی ما شد. البته آن زمان با آقای ابوالحسنی به این تصمیم رسیدیم که به سمت تولید سریالی این انیمیشن برویم که این سریال تولید و در یکی از vodها پخش شد، میزان رضایت مخاطب از آن کمتر از ۹۴ درصد نرسید و حتی رضایت ۹۹ درصدی را هم تجربه کرد که البته این پروژه بعد از فوت ایشان به شکل قبل جلو نرفت.

,

گوینده مجموعه دیرین‌دیرین در ادامه افزود: بعدازاین زمان، من و آقای درخشی به احترام خانواده آقای ابوالحسنی و زنده نگه‌داشتن نام ایشان کار را ادامه دادیم ولی در تمامی لحظات به فکر شروع پروژه بعدی بودیم تا اینکه آقای درخشی تصمیم گرفتند که قسمت‌های باقی‌مانده را تحویل داده و از ادامه این پروژه خداحافظی کنند تا شروع پروژه بعدی را عقب نیندازیم.

,

علیمردانی در ادامه در رابطه‌ با انصراف و خداحافظی خود از دیرین‌دیرین توضیح داد: بعد از خداحافظی علی درخشی از این مجموعه من هم تصمیم گرفتم تا دیرین‌دیرین را ترک کنم چراکه کار را با هم شروع کرده بودیم و قصد ادامه دادن نداشتم و از آن جایی که ممکن بود عده‌ای پیشنهاد تعویض کارگردان و نویسنده و ادامه پروژه با من را بدهند، من هم خداحافظی کردم تا پیش‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود چراکه ادامه پروژه بدون ایشان درست نبود.

,

وی در رابطه‌ با امکان موفقیت پروژه بعدی به میزان دیرین‌دیرین عنوان کرد: شاید هیچ‌وقت این اتفاق رخ ندهد و تولیدی مانند دیرین‌دیرین انجام نشود، البته ما امید داریم تا با استفاده از تجربه گذشته اثری را بهتر از قبل تولید کنیم، هرچند اگر این‌طور هم نباشد چیزی از خستگی ما کم نمی‌کند چرا که ۸ سال تولید مداوم ما را از این مجموعه خسته و زده کرده بود.

,

گوینده، مجری و بازیگر ایرانی نوید شروع پروژه جدیدی را در تیم موفق دیرین‌دیرین داد و گفت: با علی درخشی صحبت‌هایی را برای پروژه بعدی انجام دادیم و بعد از یک استراحت کوتاه آن را شروع خواهیم کرد، دیرین‌دیرین هم قبل از تولید ۲ سال پیش‌تولید داشت که به این موفقیت رسید و البته لطف الهی هم شامل حال ما شد و اگر خواست خدا نباشد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایده‌های دیگری هم برای تولید توسط تیم ما وجود دارد که امیدواریم با لطف الهی این موفقیت‌ها شامل آن‌ها نیز بشود.

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه