اخبار داغ

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو:

موفقیت آسیایی و جهانی تکواندوکاران حاصل زحمات پولادگر است

موفقیت آسیایی و جهانی تکواندوکاران حاصل زحمات پولادگر است
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با تأکید بر اینکه موفقیت تکواندوکاران در آسیا و جهان حاصل زحمات پولادگر است، گفت: تاکنون چیزی از ساعی ندیده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی کریمی، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در نخستین روز بازی‌های کشورهای اسلامی از سوی تکواندوکاران کشورمان (حسین لطفی و ناهید کیانی دارنده مدال طلا و نسترن ولی‌زاده و مهدی حاج‌موسایی دارنده مدال برنز) اظهار کرد: کیانی در یک سال گذشته نشان داده که عملکرد رو به رشدی داشته و از تجربیات لازم برخوردار شده، به طوری که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد مدال طلا را به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: در صورتی که چنین روند کیانی تداوم یابد قادر خواهد بود در مسابقات جهانی و المپیک روی سکو قرار بگیرد، البته کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است و در اینصورت می‌تواند در المپیک حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
,
 
,
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به عملکرد حسین لطفی در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز بیان کرد: لطفی زحمات زیادی کشیده و مدال آسیایی را دارد، البته طی ماه‌های گذشته به‌دلیل مصدومیت نتوانست آنطور که باید و شاید بدرخشد، اما در بازی کشورهای اسلامی اوج گرفت، امیدوارم لطفی در المپیک نیز بدرخشد.
,
 
,
کریمی با بیان اینکه تکواندوی ایران از جوانان خوبی برخوردار است که باید به آنان بها داده شود، ادامه داد: فدراسیون تکواندو باید به جوانان فرصت درخشش در لیگ را بدهد تا جوانان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.
,
 
,
وی با تحسین عملکرد تیم ملی نوجوانان تکواندو در مسابقات جهانی صوفیه بلغارستان، ادامه داد: کسب چهار مدال طلا از پنج مدال ممکن نشان از عملکرد مناسب تکواندوکاران بود و ظرفیت بالای تکواندو را در دنیا به معرض نمایش گذاشت.
,
 
,
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد ساعی به‌عنوان رئیس فدراسیون تکواندو و انتقاد باقری معتمد قهرمانی پیشین تکواندو از مدیریت ضعیف ساعی، افزود: فعلاً چیزی از ساعی ندیدم که بخواهم تعریف و تمجید کنم.
,
 
,
کریمی متذکر شد: ساعی نیروهای جوانی را در فدراسیون تکواندو به کار گرفته، اما برای نتیجه‌گیری هنوز زود است، موفقیت نوجوانان و جوانان تکواندو در آسیا و جهان حاصل زحمات مدیریت پولادگر است و رئیس فعلی فدراسیون تکواندو باید مدیران قوی را در فدراسیون به کار بگیرد، بنابراین عیار ساعی باید در مسابقات جهانی و المپیک مشخص خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه