اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان:

خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند

خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند، گفت: چرا اسرائیل خبرنگاران را به شهادت می رساند چون خبرنگار به دنبال حقیقت است و بنگاه خبر پراکنی غرب به دنبال معامله و منفعت استکبار است و هر صدایی که احساس کنند به نفعشان نیست را از بین می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش خبرنگاران حسینی با گرامیداشت روز خبرنگار و اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران با وجود مشکلات موجود همیشه در میدان هستند و در این رابطه سپاه و بسیج پشتیبان حقیقی خبرنگاران است و این حمایت را وظیفه‌ خود می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی افزود: معتقدیم خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند و در تحقق این امر، بسیج رسانه می تواند نقش مهمی داشته باشد.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ضمن مغتنم شمردن تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، تصریح کرد: اگاهی بخشی همراه در نهضت کربلا به اندازه مجاهدت در این مسیر نقش پررنگی دارد، اگر بخواهیم این واقعه را به دو بخش تقسیم کنیم در ادامه مجاهدت های یاران امام در میدان، این مجاهدت روشنگرانه حضرت زینب(س) بود که پیام مهم این قیام را به جامعه منتقل کرد و تا قیامت استمرار دارد.
,
 
,
حجت الاسلام محمدی با استناد به آیه نون و القلم در قرآن کریم، تصریح کرد: قلم در طول تاریخ از ابتدا تا انتها تاثیرگذار بوده و یک اسلحه معنوی است که بالاتر از بقیه سلاح هاست تا جایی که خداوند در قرآن کریم به آن قسم یاد می کند به قلمی که در دست اصحاب رسانه است، هدایت و سعادت جامعه نیز پیرو این مسیر است.
,
 
,
وی با اشاره به اهمیت محتوا، با بیان اینکه گاهی این قلم می تواند موجب گمراهی شود مانند عملکرد خبرپراکنی بنگاه های خبرساز در غرب و جبهه استکبار، بیان کرد: در جنایت های اخیر فلسطین حداقل انتظار جامعه بشری این است که به اطلاع جهانیان برسد این در حالی است که بنگاه خبری استکبار اجازه نمی دهد این مظلومیت به سمع و نظر جهانیان برسد چرا که از اثر قلم و از خبرنگار می ترسند؟
,
 
,
این مسئول ادامه داد: چرا اسرائیل خبرنگاران را به شهادت می رساند چون خبرنگار به دنبال حقیقت است و بنگاه خبرپراکنی غرب به دنبال معامله و منفعت استکبار است و هر صدایی که احساس کنند به نفعشان نیست را از بین می برند.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاری عشق و هنر است، اظهار کرد: شما بهترین افراد در تحقق بیانات رهبری در جهت جهاد تبیین هستید زیرا دشمن امروز نمی خواهد حقایق انقلاب و نظام را به گوش مردم برساند و آن را کم اهمیت جلوه می دهد ولی اصحاب رسانه می توانند این مسیر را پررنگ نشان دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه