اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان تشریح کرد؛

جزئیات جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

جزئیات جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی دارای پنج محور پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم افزارهای کاربردی و همچنین بخش آزاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفتند: فعالان فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین فرهنگ غنی دفاع مقدس در بعد فضای مجازی جشنواره‌ای را تعریف کرده با نام جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که امسال چهارمین سال این جشنواره به میزبانی استان کرمان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در خصوص اهداف این جشنواره خاطرنشان کردند: تبیین، انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس در فضای مجازی، انتقال آرمان‌های ارزشی دفاع مقدس و مقاومت، استفاده از ابزار نوین رسانه‌ای و هنری برای انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس، شناسایی، شبکه سازی فعالان متعهد و متخصص در حوزه دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است که امیدواریم بتوانیم پس از این ماموریت اصلی بنیاد را به سرانجام برسانیم.

,

وی از محور‌های این جشنواره سخن به میان آورد و گفت: جشنواره دارای پنج محور پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم افزارهای کاربردی و همچنین بخش آزاد است.

,

رضایی در خصوص مهلت ارسال آثار افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا پانزدهم شهریورماه و قبل از هفته دفاع مقدس می‌باشد که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا قبل از این تاریخ به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال نمایند. همچنین اختتامیه جشنواره هم آذرماه امسال در کرمان برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ رضایی از دستاوردهای استان اصفهان در سال‌های گذشته اظهار کردند: در سال گذشته اصفهان در محور هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و پایگاه های اطلاع رسانی و خبری رتبه نخست کشوری را کسب کرد؛ همچنین در سال ۹۹ در محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری رتبه سوم را کسب کردیم و در بخش آزاد رتبه اول را کشوری بدست آوردیم.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در خصوص نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در پوشش این جشنواره گفت: در حال حاضر با توجه به پوشش‌های خبری در فضای مجازی ما هرساله شاهد حضور جوانان و نوجوانان و همچنین نخبگان اصفهانی در این جشنواره هستیم که رشد قابل توجهی داشته و امید داریم امسال هم باحضور پر رنگ این افراد بتوانیم رتبه‌های خوبی را بدست آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه