اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امام سجاد (ع) پرچم‌ دار اهداف قیام عاشورا بود/ اقتدار نظام و انقلاب از آثار جهاد تبیین است

امام سجاد (ع) پرچم‌ دار اهداف قیام عاشورا بود/ اقتدار نظام و انقلاب از آثار جهاد تبیین است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امام سجاد (ع) قیام عاشورا را با بیان خطبه های آتشین اهل بیت را به مردم معرفی کردند و تمام نقشه های شیطانی بنی امیه را نقش بر آب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین "علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم عزاداری شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) با تسلیت شهادت این امام بزرگوار گفت: جهان اسلام بعد از شهادت امام حسین (ع) در کربلا مدیون دو شخصیت بزرگ اسلام، یعنی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است که در جهاد تبیین سنگ تمام گذاشتند در واقع باید گفت بنیانگذار نهضت مخفی کربلا امام سجاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی اظهار کرد: امام سجاد (ع) مدت کوتاهی در بستر بیماری بسر بردند اما بعد از آن با وجود داشتن بیماری با آن خطبه های آتشین دودمان بنی امیه را به باد دادند و آنان را خوار کردند.

,

وی افزود: اگر بخواهیم نامهایی واقعی و افتخار آمیز را برای امام سجاد بیان کنیم، امام آگاه، امام بوجود آورده نهضت و امامی که موتور و گرداننده تاریخ است بیان کرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: امام سجاد (ع) قیام عاشورا را با بیان خطبه های آتشین اهل بیت را به مردم معرفی کردند و تمام نقشه های شیطانی بنی امیه را نقش بر آب کردند.

,

وی در ادامه بیان کرد: اوضاع حاکمیتی آن دوران سبب شد که امام سجاد معارف الهی را در قالب دعا بیان نمایند، که نمونه از این دعا‌ها در وصف مرزداران غیور است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمحمدی اضافه کرد: سجاد (ع) توانست در دوران امامت خود شاگردان زیادی را تربیت کردند و کادرسازی نمایند و تمام توان خود را در راستای تشکیل حکومت اسلامی بکار بردند.

,

وی در پایان بیان کرد: اگر جهاد تبیین امام سجاد (ع) نبود مطمئن باشید ما این نظام، رهبری، نیروهای مسلح آگاه را نداشتیم، که بحمدالله توانستیم طی ۴۳ سال به پیشرفت زیادی دست پیدا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه