اخبار داغ

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش لرستان:

۲۰ درصد لباس فرم دانش آموزان لرستان توسط هنرستان ها تولید می شود

۲۰ درصد لباس فرم دانش آموزان لرستان توسط هنرستان ها تولید می شود
بازگیر گفت: امسال قرار است ۲۰ تا ۲۵ درصد لباس های فرم دانش آموزان توسط هنرستانها تولید شود و مابقی لباس ها توسط تولیدی ها انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد بازگیر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از خرداد ماه برنامه ریزی برای تهیه لباس فرم دانش آموزان انجام شد و پارچه مورد نیاز برای لباس ها در نظر گرفته شده است که در این راستا کارگروهی تشکیل شد که در مورد طرح و رنگ اقدامات صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از چندین طراح لباس هم کمک گرفته شده و تلاش بر این است که لباس های فرم در بهترین طرح و رنگ از نظر روانشناسی تهیه شود.

,

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امسال قرار است ۲۰ تا ۲۵ درصد لباس های فرم دانش آموزان توسط هنرستانها تولید شود و مابقی لباس ها توسط تولیدی ها انجام می شود.

,

بازگیر عنوان کرد: در کل استان حدود ۴۰ تولیدی هم برای تولید لباس فرم آماده شدند که هم اکنون کار تولید لباس فرم آغاز شده است.

,

وی با اشاره به قیمت لباس فرم گفت: طبق قانون قیمت لباس های فرم توسط سازمان صمت مشخص می شود که هماهنگی و رایزنی در حال انجام است و قیمت نهایی اعلام می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه