اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان رشت مطرح کرد:

با مدیریت صحیح خاموشی ها به حداقل رسید/ نابرابری در میزان تولید و مصرف برق در سال های گذشته

با مدیریت صحیح خاموشی ها به حداقل رسید/ نابرابری در میزان تولید و مصرف برق در سال های گذشته
مدیر توزیع شرکت برق شهرستان رشت با بیان اینکه تابستان امسال برخلاف سال های گذشته با مدیریت صحیح خاموشی ها به حداقل رسید، از برنامه ریزی در مصرف برق در واحد های تولیدی با کمک وزارت صمت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و طرح های تشویقی رضایتمندی حداکثری ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم خشنود مدیر توزیع برق شهرستان رشت در گفتگو با  ۸دی با اشاره به مدیریت خاموشی ها در تابستان امسال بر خلاف سال گذشته، اظهار کرد: بر اساس تجربیات سال های گذشته که وزارت نیرو در گذر از پیک داشت، تمام تلاش وزارت نیرو و شرکت توزیع برق بر عدم اعمال خاموشی های نوبتی در سال جاری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به افزایش دما و حجم استفاده مردم از وسایل سرمایشی، افزود: در سالهای قبل ما یک ناترازی بین تولید و مصرف برق در کل کشور داشتیم.
,
 
,
مدیر توزیع برق شهرستان رشت از برنامه ریزی در مصرف برق در واحد های تولیدی با کمک وزارت صمت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و طرح های تشویقی رضایتمندی حداکثری ایجاد شده است.
,
 
,
طرح های تشویقی برای رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین
, طرح های تشویقی برای رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین,
 
,
خشنود یکی از طرح های پیشنهادی به واحد های تولیدی را استفاده از دیزل ژنراتورها و برق اضطراری در ساعات پیک مصرف دانست و تصریح کرد: شرکت فرآورده های نفتی سوخت مورد نیاز واحد های تولیدی برای استفاده از دیزل ژنراتورها تامین کرد.
,
 
,
مدیر توزیع برق شهرستان رشت با اشاره به موظف شدن ادارات دولتی به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری نسبت به مصرف سال گذشته هستند افزود: با مصوبه هیات وزیران‌ این ادارات در ساعات غیر اداری نیز باید مصرف خود را تا ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.
,
 
,
خشنود ادامه داد: همدلی و وفاق مسئولین استان برای گذر از پیک شایسته تقدیر است و یکی از طرح های موفق برای گذر از پیک تابستان، تغییر کار ساعات ادارات و دستگاههای اجرایی با هماهنگی استانداری گیلان بود.
,
 
,
وی گفت: طرح هوشمندسازی لوازم اندازه گیری به منظور رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین صنعتی، اداری و پرمصرف خانگی با جدیت در استان درحال اجرا است.
,
 
,
مدیر توزیع برق شهرستان رشت از اختصاص رایگان برق در ۱۹ساعت از ۲۴ ساعت از شبانه روز به تعرفه های کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح تشویقی برای کشاورزانی درنظر گرفته شده که درساعات پیک بین ساعات ۱۲ الی ۱۷ با صنعت برق همکاری کرده و از لوازم برقی مانند چاه های آب کشاورزی طی ۵ ساعت مذکور استفاده نمی کنند.
,
 
,
این مسئول به الگوی مصرف در بخش مشترکین خانگی و تجاری اشاره کرد و ادامه داد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور الگوی مصرف در گیلان ماهانه ۴۰۰کیلو وات‌ ساعت است که عدول از آن موجب افزایش بهای برق مصرفی خواهد شد.
,
 
,
مدیر توزیع برق شهرستان رشت از اختصاص مشوق های برای رعایت الگوی مصرف به مشترکین خانگی خبر داد و گفت: مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اگر الگوی مصرفی پیک بار را رعایت کنند شامل قبض رایگان خواهند شد و مشترکین عادی هم به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته ۵۰۰ تومان پاداش دریافت خواهند کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در بخش تجاری برای مشترکین پر مصرف اخطار صادر شد، گفت: با مراجعه حضوری همکاران سعی شد بیلبوردهای تبلیغاتی پرمصرف در سطح شهر هم مدیریت شود.
,
 
,
خشنود ضمن قدردانی از همکاری تمامی ادارات، بخش های تجاری، واحدهای صنعتی و کشاورزی و بخش خانگی را یادآور شد و گفت: همه این عوامل کمک حال شرکت برق شد تا بتوانیم با یک مدیریت صحیح، خاموشی ها را به حداقل برسانیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه