اخبار داغ

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج:

تورهای گردشگری غیر مجاز فضای مجازی شناسایی شدند/ گروه ها و کانال های نامتعارف مجازی زیر ذربین دستگاه قضاء

تورهای گردشگری غیر مجاز فضای مجازی شناسایی شدند/ گروه ها و کانال های نامتعارف مجازی زیر ذربین دستگاه قضاء
معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: دستگاه قضا افرادی که در فضای مجازی فعالیت های غیر مجاز گردشگری داشتند، شناسایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید نادریان در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای شناسایی تورهای گردشگری غیر مجاز در فضای مجازی گفت: ساماندهی تورهای گردشگری یکی از دغدغه های مهم در بخش های مختلف استان است اما موضوعات گردشگری نباید به معنای کم توجهی و زیرپاگذاشتن ارزش های انقلاب اسلامی باشد بلکه باید هر گونه فعالیت گردشگری متناسب با ضوابط عرفی، شرعی و قانونی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: در حوزه فضای حقیقی قبل از ماه محرم ورود اولیه به مشکلات  آرایشگاه بانوان، برخی صنوف داشتیم، در ادامه با ورود به حوزه فضای مجازی تورهایی که با ایجاد گروه ها و کانال های نامتعارف اقدام داشتند و کلیپ های مختلفی منتشر می کردند و  با اعتقادات و باورهای مردم این استان مغایرت داشت شناسایی شد.

,

وی به شناسایی 36 الی  39 فرد فعال در حوزه تورهای گردشگری فضای مجازی با فعالیت های غیر مجاز اشاره داشت و ادامه داد: دستگاه قضا با همراهی پلیس فتا، پلیس اطلاعات با این افراد تذکر دادند و اینکه بیان شد مسیر و راه شما به درستی و متناسب با ارزش ها طی نمی شود.

,

این مسئول گفت: با تاکیدات سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در ابتدا به تذکر بسنده شد اما اگر این افراد مقررات عرفی و ضوابط شرعی را رعایت نکنند و به نوعی قصد گردنکشی در فضای مجازی داشته باشند وارد مرحله رسیدگی قضایی خواهیم شد و رسالت ارشادی و نهی از منکر خودمان را دنبال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه