اخبار داغ

اولین مصاحبه ستاره برزیلی؛

بله گفتن به تراکتور آسان بود

بله گفتن به تراکتور آسان بود
ستاره برزیلی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد که پذیرفتن پیشنهاد این تیم کار آسانی بوده و انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب پرشورها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «گوستاوو واگنین» ستاره برزیلی و جدید تی‌تی‌ها بدون شک یکی از چهره‌های جذاب لیگ ۲۲ خواهد بود. هافبک ریزنقشی که از تیم رومانیایی به تراکتور ترانسفر شد و با قیمت یک میلیون یورویی ارزشمندترین بازیکن نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال کشور نیز شناخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

وی در نخستین مصاحبه رسمی خود پس از پیوستن به تراکتور از انگیزه بالایش برای درخشش در این تیم صحبت کرده است؛ از پروژه باشگاه محبوب کشور برای فصل پیش‌رو تا شناختش از فوتبال ایران و وضعیت تیم جدیدش در آستانه شروع لیگ برتر که در ادامه می‌خوانید:

,

 

,

“از دریافت پیشنهاد تراکتور خیلی خوشحال شدم. برنامه و جاه‌طلبی‌های تراکتور در این فصل باعث شد تا انگیزه زیادی برای حضور در این تیم داشته باشم. «جفرسون یوری» و «تیاگو فریرا» دو دست صمیمی من هستند و آنان حرف‌های مثبتی در خصوص تراکتور گفتند و پذیرفتن پیشنهاد کار آسانی بود.

,

 

,

می‌دانم فوتبال ایران حرف اول را در آسیا می‌زند و تیم ملی ایران نیز در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد و در این رقابت‌ها بعد از برزیل، طرفدار ایران خواهم بود. ایرانی‌ها فوتبال را خیلی دوست دارند و هواداران تراکتور شگفت‌انگیز هستند.

,

 

,

تیم در مسیر خوبی پیش‌ می‌رود، ما دستورات آقای بردیف را اجرا می‎‌کنیم و هر روز نکات تازه‌ای از ایشان یاد می‌گیریم. با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهیم، کیفیت بازیکنان و کادرفنی تراکتور بالاست و ما انگیزه زیادی برای انجام بازی‌های خوب و رسیدن به موفقیت داریم.”

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه