اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر شیراز:

عدم حضور شهردار شیراز جلسه را از رسمیت خارج کرد/ تصمیم نهایی شنبه گرفته خواهد شد

عدم حضور شهردار شیراز جلسه را از رسمیت خارج کرد/ تصمیم نهایی شنبه گرفته خواهد شد
هاجری با بیان اینکه شهردار در شیراز حضور نداشت، تاکید کرد: در جلسه شنبه فرماندار و شهردار شیراز حضور خواهد داشت و صحبت‌ها، امضاها و سایر اقدامات قانونی به این جلسه موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، عصر امروز یک منبع آگاه خبر از برکناری اصنافی شهردار شیراز داد و گفت: جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر با دستور کار استیضاح شهردار برگزار شد و با 9 رای موافق، شورای شهر با استیضاح شهردار موافقت کرد. به این ترتیب سید احسان اصنافی از مسئولیت برکنار و سعید مصفا، معاون مالی شهرداری سرپرست شهرداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

خبرنگار شیرازه در همین راستا گفتگویی با محمد رضا هاجری سخنگوی شورای شهر شیراز انجام داده و موضوع را پیگیری کرد

,

سخنگوی شورای شهر شیراز در خصوص استیضاح شهردار این کلانشهر به خبرنگار ما گفت: در جلسه امروز (پنج‌شنبه 20 مرداد) موضوع استیضاح مطرح شد اما چون نه شهردار در جلسه حضور داشت، نه نماینده فرماندار، مقرر شد شنبه 22 مردادماه ساعت 8 صبح جلسه استیضاح شهردار با حضور فرماندار شیراز برگزار شود و رسمیت پیدا کند. وی افزود: طبق قانون پس از طرح سوال از شهردار، اگر اعضای شورا قانع نشوند، حداقل 5 نفر می توانند تقاضای استیضاح کنند که این اتفاق افتاد و جلسه استیضاح شنبه برگزار خواهد شد.

,

هاجری در خصوص عدم حضور شهردار در جلسه گفت: شهردار در شیراز حضور نداشت و نتوانست در جلسه امروز شرکت کند. چون 2 بامداد امروز به مشهد رفته بود و پرواز بازگشت، وی درست بعد از پایان جلسه شورا در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

,

سخنگوی شورا تاکید کرد: در جلسه شنبه فرماندار و شهردار شیراز حضور خواهد داشت و صحبتها، امضاها و سایر اقدامات قانونی به این جلسه موکول شد .

,

وی در خصوص جلسات دو روز اخیر شورا گفت: جلسات دیروز و امروز، جلسه های همدلی، همفکری و رایزنی اعضای شورا بود، امروز قرار نبود چیزی به بیرون انعکاس پیدا کند. نتیجه به طور رسمی شنبه اعلام می‌شود. 

,

هاجری در خصوص علنی برگزار شدن جلسه استیضاح گفت: من به عنوان سخنگوی شورا خواهان برگزاری علنی جلسه هستم. ما اگر قصد انجام کاری داشته که به آن اعتقاد داریم باید شفاف باشد. رسانه ها محرم هستند و مردم باید از سوالات، دلایل و پاسخ‌ها باخبر باشند.

,

وی تصریح کرد: از آنجایی  که رأی گیری برای غیرعلنی برگزار شدن جلسه شنبه نشد، امکان برگزاری علنی جلسه وجود دارد، اما تصمیم گیری در این باره بر عهده ریاست شورا است.  

,

 

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه