اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

سران فتنه به دنبال فراموشی حماسه‌های شهدای پرافتخار مدافع حرم هستند

سران فتنه به دنبال فراموشی حماسه‌های شهدای پرافتخار مدافع حرم هستند
سلیمی با اشاره به اینکه سران فتنه ۸۸ یادشان رفته که داعش چه جسارت‌هایی به حرم اهل بیت(ع) کرد و چه اهداف شومی داشته اند گفت: سران فتنه به دنبال فراموشی حماسه های شهدای پرافتخار مدافع حرم هستند که همه باید در مقابل این فتنه هوشیار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی و هتک حرمت به ساحت شهید همدانی و شهدای مدافع حرم گفت: متأسفانه اینکه امروز یکی از سران فتنه ۸۸ بلندگوی رژیم غاصب صهیونیستی شده اند چیز عجیبی است و عاقبت فتنه گران اینگونه شده که حرف های اسرائیل را در کشور بزنند و دقیقا حرف های سران رژیم کودک کش اسرائیل را تکرار کنند و این موجب عبرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: سران فتنه اینقدر بی بصیرت هستند و ذره ای تحلیل ندارند و فراموش کرده اند که کلینتون طی صحبت هایی گفت داعش را ما برای نابودی جمهوری اسلامی ساختیم و این حرف توسط چندین نفر از سران آمریکائی ها تکرار شد و عجیب است سران فتنه مسئله ای به این سادگی را متوجه نمی شوند.
,
 
,
سلیمی بیان کرد: شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید حاج حسین همدانی و حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از حریم کشور و امنیت جان خود را فدا کردند و برای دفاع از ارزش های اسلامی و دین اسلام در میدان جهاد و شهادت حاضر شدند و برای مقابله با افرادی ظالم که حرم اهل بیت را مورد تعرض قرار داده بودند نقش آفرینی کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: سران فتنه ۸۸ فراموش کرده اند در سامرا چه اتفاقی افتاد و یادشان رفته که داعش چه جسارت هایی به حرم اهل بیت(ع) کرد و چه اهداف شومی برای آنها داشت و باز اینها فراموش کرده اند داعش به هیچ یک از ادیان از جمله مسیحی رحم نکرد و اینها جنایت های ظالمانه داعش یادشان رفته است و سران فتنه به دنبال فراموشی حماسه های شهدای پرافتخار مدافع حرم هستند که همه باید در مقابل این فتنه هوشیار بود.
,
 
,
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اضافه کرد: اگر شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید همدانی و شهید سلیمانی نبود سران فتنه در بهترین حالت باید در اردوگاه های داعش کفش های فرماندهان داعشی را واکس می زدید و این شهدای پرافتخار مدافع حرم بودند که اجازه ندادند داعش چکمه هایشان را بر روی گردن شما بگذارند وشما به ذلت مجبور شوید پوتین های آنها را واکس بزنید.
,
 
,
وی با بیان اینکه شرم است بر افرادی که اینگونه به شهدای مدافع حرم ما که افتخار ملت ایران و ملت های مسلمان هستند اینگونه بی احترامی کنند، گفت: مستبد آنهایی هستند که نتیجه رای مردم اخلال کنند و بیش از ۸ ماه کشور را به آشوب کشاندند و مستبد آنهایی هستند که از دیگران دستور می گیرند و چگونه است که رئیس منافقین از سران فتنه حمایت می کند!
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: آیا سران فتنه نمی خواهند در خود تأمل کنند که چه کرده اند که امروز منافقین از آنها حمایت می کنند و این نشان می دهد که شما بلندگوی آنها شدید!
,
 
,
وی با اشاره به سکوت برخی از سران جبهه اصلاحات بیان کرد: جالب اینجاست افرادی که مدعی اصلاحطلبی هستند در برابر این بیانیه بی شرمانه سکوت کرده اند و این سکوتشان به معنای تأیید است یا خیر که باید شفاف بگویند و سکوت اینها بسیار عجیب است.
,
 
,
سلیمی خاطر نشان کرد: افرادی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند مشخص شد از کجا دستور می گرفتند و اینکه اسرائیلی ها می گفتند ما در تهران سربازانی داریم روشن شد چه کسی یا کسانی سربازان رژیم صهیونیستی است و سربازی سران فتنه برای رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی کافی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه