اخبار داغ

یک فعال سیاسی و اجتماعی مطرح کرد:

تکاپوی آمریکا برای تخریب و تحقیر همکاری‌های سه‌جانبه ایران، چین و روسیه

تکاپوی آمریکا برای تخریب و تحقیر همکاری‌های سه‌جانبه ایران، چین و روسیه
عیسی طهماسبی با بیان اینکه چین و روسیه به‌عنوان دو ابرقدرتی که به نفع ایران، چندین بار، طرح‌های امریکا، را وتو کرده‌اند، می‌توانند در افول آمریکا بسیار موثر باشند؛ گفت: لذا آمریکا به تکاپو افتاده و از هر ابزاری برای تخریب و تحقیر همکاری‌های ایران و چین و روسیه استفاده می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عیسی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص چرایی افزایش حملات رسانه‌ای و تبلیغی علیه روسیه و چین، اظهار کرد: ایران در راستای کنار گذاشتن غرب و تمایل گرایش به‌سمت شرق، البته از موضع عزت و منافع مشترک، ارتباط با کشورهای روسیه و چین را بیشتر از قبل کرده است.

وی افزود: البته باید بگوییم که همکاری‌های اقتصادی، نظامی و امنیتی به نسبت قبل، بیشتر و بیشتر شده است.

این فعال رسانه‌ای و اجتماعی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از یک‌‍سو مقام معظم رهبری در بیاناتشان از افول آمریکا و از سوی دیگر نیز برخی دانشمندان از افول دلار و مبادلات غیر دلاری صحبت کردند؛ لذا آمریکا به تکاپو افتاده و از هر ابزاری برای تخریب و تحقیر تمام همکاری‌های ایران و چین و روسیه استفاده می‌کند.

طهماسبی با بیان اینکه  یکی از مهم‌ترین ابزارها برای اجرای این کار، استفاده از رسانه است؛ گفت: اگر توجه کنید همیشه قراردادهای ما با چین و روسیه تبدیل به موج رسانه‌ای، کلیپ و متن‌های ایران فروشی و نظایر آن، می‌شود.

 وی تاکید کرد: قرارداد ۲۰ ساله با ونزوئلا هم داشتیم، ولی هیچ صدایی از رسانه‌ها در نیامد؛ چرا که ونزوئلا آن‌قدر بزرگ نیست که ارزش این امواج رسانه‌ای را داشته باشد و وزنه‌ای قدرتمند همچون چین و روسیه محسوب نمی‌شود.
 
این فعال سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: چین و روسیه به‌عنوان دو ابرقدرت و دولتی که به نفع ایران، چندین بار، طرح‌های امریکا، را وتو کرده‌اند، می‌توانند در افول آمریکا بسیار موثر باشند.

طهماسبی متذکر شد: از آن‌جا که روسیه و چین شرکای راهبردی ایران در اوج تحریم‌های ظالمانه بوده‌اند؛ لذا هجمه‌ها علیه روسیه و چین چند صد برابر دیگر کشورهای مرتبط با ایران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه