اخبار داغ

مراسم تشییع شهدای امنیت دلیجان برگزار شد

مراسم تشییع شهدای امنیت دلیجان برگزار شد
مراسم تشییع شهدای امنیت، شهیدان سروان مظفر مرشدی مرام و استوار یکم محمد احمدی صبح امروز با حضور مردم قدرشناس دلیجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب، مراسم تشیع پیکر مطهر شهدای امنیت شهیدان سروان مظفر مرشدی مرام و استوار یکم محمد احمدی ساعت صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان واقع در بلوار معلم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
پیکر مطهر این دوشهید گرانقدر بعد از تشییع با شکوه در دلیجان برای خاکسپاری به کرمانشاه و روستای هستیجان دلیجان رهسپار شدند. 
,
 
,
همچنین مراسم گرامیداشت و وداع با شهدای امنیت دلیجان شامگاه پنج شنبه در مسجد جواد الائمه(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مالکی(از موسسه سیره روایت شهداء قم) و مداحی کربلایی رضا اسکندری به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان ناحیه مقاومت بسیج دلیجان برگزار شد.
,
 
,
شهید مرشدی مرام متولد بیست و یکم اردیهشت ۶۹، متاهل و دارای دو فرزند و شهید احمدی متولد ششم تیرماه ۱۳۷۰ متاهل و دارای یک فرزند پسر بودند.
,
 
,
۱۹ مردادماه دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به شهادت رسیدند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه