اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند؛

نقش مهم انقلاب اسلامی در تشکیل محور مقاومت/ راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم‌های نفتی، بانکی و اقتصادی است

نقش مهم انقلاب اسلامی در تشکیل محور مقاومت/ راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم‌های نفتی، بانکی و اقتصادی است
ائمه جمعه لرستان با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در تشکیل محور مقاومت، گفتند:راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل در شش روز برخی از کشورهای اسلامی را که با هم بودند شکست داد و رعب و وحشت اسرائیل در دل کشورها افتاد اما بعد از پیروزی انقلاب، محور مقاومت تشکیل شد که از ثمرات انقلاب به شمار می رود، به طوری که پس از پیروزی انقلاب و تشکیل محور مقاومت، اسرائیل در هر جنگی شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یکی از آثار محور مقاومت، ظلم ستیزی است چرا که نهضت امام حسین(ع) به ما یاد داده با ظلم باید مقابله و از مظلوم هم دفاع کرد، داعش که توسط آمریکا ایجاد شد تلاش کرد عراق و سوریه یکی شود و با تفکر وهابیت با حمایت آمریکا و ناتو و با پول و قدرت به کشور ما حمله کنند ولی محور مقامت در برابر آنها ایستاد.

,

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان کرد: داعش جنایات زیادی انجام داد به طوری که مکان های دینی و تاریخی را تخریب کرد و اگر داعش مسلط می شد، عتبات عالیات را تخریب می کرد و بعید نبود جنایتی مرتکب شوند که یزدیان هم مرتکب نشدند اما محور مقاومت این گروه را نابود کرد و اگر مقاومت نبود در کشور خودمان باید با دشمن می جنگیدیم.

,

وی تصریح کرد: شهدا در هر زمانی در برابر دشمن ایستاده اند، در زمان پیروزی انقلاب شهدا در مقابل دشمن ایستادند تا حکومت اسلامی تشکیل شود، در دفاع مقدس جان دادند تا انقلاب بماند، شهدای مدافع سلامت جان دادند تا سلامتی مردم حفظ شود و مدافعین حرم جان دادند تا داعش از بین برود و امنیت ایران  حفظ و حرمین هم محفوظ بماند.

,

شمسی فر بیان کرد: شهدایی مانند شهید همدانی و شهید سلیمانی در این راه شهید شدند، اما کسانی که در این نظام به قدرت و شهرت و ثورت رسیدند با وقاحت به شهدای مدافع حرم اهانت می کنند، به حزب اله لبنان که در مقابل دشمن ایستاده است اهانت می کنند، این در حالیست که شهید همدانی در منطقه افتخار می باشد.

,

امام جمعه موقت خرم آباد خاطر نشان کرد: شهید همدانی در زمانی که داعش در چند متری حرم بود با شجاعت، ایمان و تقوا در برابر دشمن ایستاد و از حرمین دفاع کرد که لازم است گروه های سیاسی و شخصیت ها در مقابل این اهانت سکوت نکنند.

,

وی افزود: شهید سلیمانی و شهید همدانی در نزد آزادیخواهان عالم بزرگتر می شوند چرا که مدافعان حرم نتوانستند تحمل کنند یکبار دیگر آتش در خیمه و حرم بیفتد.

,

شمسی فر با اشاره به تدابیر لازم برای ایجاد زیرساختها گفت: استان ما کوهستانی و سیل خیز است که قبل از هر اتفاقی لازم است زیرساختها آماده و امکانات مهیا شود که اگر اتفاقی رخ داد بتوان کنترل کرد، این در حالیست که هنوز برخی از خسارت سیل گذشته هنوز جبران نشده است.

,

امام جمعه موقت خرم آباد: با توجه به این که بیشتر مردم از طریق کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند، لازم است سدهایی که نیمه کاره در استان هستندو از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود، پیگیری شود.

,

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را الزامی خواند و تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از مردم درخواست می شود نسبت به تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

,

راه پیشرفت مذاکرات رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است

, راه پیشرفت مذاکرات رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است, راه پیشرفت مذاکرات رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: بدبینی، دروغگویی و فقدان حس تقدیر و تشکر از دیگران، از خصلت انسان‌های حسود است، این افراد دوست ندارند خوبی های دیگران را ببینند زیرا پرتوقع بوده و هرگز خدمت به دیگران را ارج نمی نهد و آن را نوعی توهین تلقی می کند.

,

وی با اشاره به اینکه انسان حسود محال است خیرخواه دیگران باشد، افزود:شخص حسود حاضر نیست مریضی خود و این خصلت بد را قبول کند؛ انسان قبل از اینکه مریضی‌اش را درمان کند باید بپذیرد که این مریضی را دارد.

,

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: باید گاهی اوقات در برخی کارهای خود کتمان کنیم که در معرض حسادت دیگران قرار نگیریم، ریشه حسادت خود برتر بینی است.

,

وی تصریح کرد: کسب علم و معرفت بسیار ارزشمند می باشد و کسی که دارای صفت بخل باشد به سمت هلاکت خواهد رفت.

,

طهماسبی با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان، گفت: مصیبت این است عده ای تروریسم بر دنیای اسلام مسلط شوند و جنایت کنند، اگر ملت های مسلمان متحد شوند آمریکا و اسراییل را بیرون خواهند کرد ، رهبر معظم انقلاب فرمودند: تنها راه نجات فلسطینیان مقاومت است.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره حرکات و شایعه پراکنی دشمن در فضای رسانه ای، بیان کرد: هنوز مذاکرات تایید نشده دشمنان در دنیا منتشر می کنند که توافق نزدیک است تا مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهند و بگویند ما موافقیم ولی ایران زیر بار نمی رود؛ اگر در گفتار خود صادق هستند، تحریم ها را رفع کنند،این ها با جنگ اراده ها به میدان آمده اند و شایعه پراکنی می کنند؛ راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است.

,

وی با اشاره به قدرت ایران در حوزه فضایی، گفت: یک ماهواره ایرانی به همراه ۱۶ ماهواره دیگر از قزاقستان توسط یک ماهواره بر روسی پرتاب شده است که دارای کاربردهای علمی زیادی بوده و یک سنجش از راه دور است.

,

طهماسبی با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله، گفت: اسرائیلی ها درصدد این بودند که اراده فلسطینی ها از بین ببرند ولی با حرکت خوب نیروهای مقاومت پاسخ آنان داده شد.

,

امام جمعه کوهدشت اشاره ای به تحولات عراق و یمن داشت و بیان کرد: آمریکا و عربستان در این خیال هستند که اگر آتش بس نباشد، موشک ها و پهبادهای یمن دقیق می باشند و منابع نفتی را نابود می کند، پس دوماه دیگر آتش بس را تمدید کردند، ملت یمن نیز اعلام کرده اند که اگر وضعیت این‌ چنین باشد و محاصره شکسته نشود، یک عملیات و رژه بسیار مهمی را اجرا می کنند.

,

وی در واکنش به اظهارات سخیف یکی از سران فتنه، گفت: نقشه های دشمنان مشخص می باشد، این ها به دنبال نابود کردن ملت های مسلمان می باشند؛ اگر دفاع مدافعان حرم نبود الان باید در داخل کشور با داعشیان می جنگیدیم.

,

طهماسبی گفت: نیروهای انقلابی در شهرستان بایستی تقویت شوند تا انقلابی پیش بروند و انقلابی عمل کنند، این روزها روزهای جهادی عمل کردن است؛ چراکه قطعا با این روش کارها پیش می رود، دولت نیز به دنبال رفع مشکلات می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه