اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

تاسیس هنرستان کشاورزی مجهز در فاریاب/ مدارس کانکسی به تدریج ساماندهی می شود

تاسیس هنرستان کشاورزی مجهز در فاریاب/ مدارس کانکسی به تدریج ساماندهی می شود
یوسف نوری گفت: باتوجه به ظرفیت های کشاورزی و اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است،یک هنرستان کشاورزی مجهز تاسیس خواهد شد و مدارس کانکسی و تخریبی به تدریج ساماندهی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فاریاب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار راه آرمان گفت: شهرستان فاریاب نیروی انسانی خوبی دارد و مسئولین دغدغه کار در دولت مردمی را دارند و زمینه های مساعدی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان وجود دارد از جمله اینکه پایه این شهرستان کشاورزی است و کار تولید را انجام می دهند که قابل توجه هست.

وی افزود: کشاورزی باید بصورت زنجیره تامین تبدیل شود و بعد از آن ارزش آفرینی کنیم و بخش مهمی از آن باید به کشت محصولاتی که ارزش استراتژیک بالاتری دارند اختصاص یابد و زمینه صادرات هم فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باتوجه به ظرفیت های کشاورزی و اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است،یک هنرستان کشاورزی مجهز تاسیس خواهد شد و مدارس کانکسی و تخریبی به تدریج ساماندهی  می  شود.

نماینده هیات دولت گفت: در بحث معادن با وزارت صنعت ،معدن و تجارت هماهنگ شد که در راستای فرآوری محصولات معدنی همکاری کنند و معادن از حالت خام فروشی خارج شوند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه دلیل کاهش سهیمه پذیرش دانشگاه فرهنگیان ابراز کرد:ما سهیمه دانشگاه فرهنگیان را کم نکرده ایم و اختصاص سهیمه بر اساس نیاز شهرستان ها و کمبودها در هر شهرستان تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه