اخبار داغ

به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی؛

دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد+تصاویر

دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد+تصاویر
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحد های دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز جمعه 21 مردادماه در اردوگاه تربیتی در شهر سی سخت برگزار شد.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان از ۱۸ مردادماه به مدت ۱۰ روز در یاسوج د حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,

صالحی نیا با اشاره به اینکه در این دوره ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی حضور دارند، گفت: این تعداد از بین ۲ هزار دانش آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی قرار گرفتند انتخاب شده اند.

,

وی افزود: در طول این دوره آموزش های مختلفی از جمله مباحث تشکلاتی، مبانی تشکلاتی، و کارهای دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن بیان برای دانش آموزان ارائه می شود.

,

صالحی نیا همچنین گفت: برنامه های تفریحی، استخر، کوهنوردی، فوتبال، مسابقات دارت، طناب کشی، مسابقات احکام و قران، مبانی ولایت در قالب بازی و مسابقه، آشنایی با اقتصاد مقاومتی، شب شعر در جوار شهدای گمنام از جمله دیگر برنامه هایی است که برای دانش آموزان حاضر در طرح یاوران ولایت تدارک دیده شده است.

,

وی در پایان افرود: دوره برادران در روز یکشنبه هفته پیش رو به پایان می رسد و پس از آن به مدت پنج روز میزبان ۲۲۰ نفر از خواهران دانش آموز در دوره توانمند سازی یاوران ولایت خواهیم بود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه