اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

راه شناخت جریان نفاق تطبیق رفتار با گفتار است/ فاصله انداختن بین امام و امت مهمترین محور جنگ نرم دشمن

راه شناخت جریان نفاق تطبیق رفتار با گفتار است/ فاصله انداختن بین امام و امت مهمترین محور جنگ نرم دشمن
حجت الاسلام رحیم آبادی فاصله انداختن بین امام و امت مهمترین محور جنگ نرم است، گفت: امروز باید آن قدر روشنگری کنیم تا جریان نفاق طبق گفته قرآن رسوا و ناامید شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: دشمن سیاستش را به صورت نرم دنبال میکند و هیچ وقت نمیگویند ما دشمن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان اینکه از ابتدا دشمنی ها به صورت نرم بوده، افزود: در زمان امام حسین(ع) نیز ابتدا جنگ نرم بود که به جنگ سخت منجر شد.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: تخریب جایگاه امام از دیگر برنامه های دشمن است که به هر روشی دروغ، تهمت و مسائلی از این قبیل انجام میدهد.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: در هر زمانی تخریب جایگاه امام به هر روشی وجود دارد و حال نیز دشمن به صورت نرم در چی تخریب جایگاه امام زمان است.

,

وی اظهار کرد: سواد رسانه داشتن یعنی سواد مقابله با اخبار را داشتن و به آیات قرآن عمل کردن.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئله دیگری که دشمن دنبال میکند سطحی نگری کردن و عوام فریبی است که مردم فقط در دل مشکلات شخصی خودشان غرق شوند و از جامعه و پیرامون خود بیخبر باشند.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: دشمن به روش های نرم در جنگ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دخالت میکنند.

,

وی به جریان نفاق اشاره کرد و گفت: در جریان نفاق از ظرفیت اعتقادی مردم سوء استفاده میشود. در جریان کفر و شرک دیروز، امروز و فردا ابزار نظام این بزرگترین سپر را هیچ وقت رها نمیکند و تمام ضرباتی که اسلام و مسلمین خوردند از جریان بسیار خطرناک نفاق است‌.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز تمام اقداماتی که این جبهه با هم تلاش دارند انجام دهند که به نحوی بین ما، امام و امت فاصله بیفتد یا برد حاکمیت اسلامی ما تقلیل پیدا کند و بارها در این خصوص اخبار مختلفی شنیدیم اما توجه به این نکات بسیار مهم است.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی اظهار کرد: بیان واژه هایی از جمله حقوق بشر، حقوق کودک، آزادی و نشاط، مبارزه با تروریسم، شورای امنیت، اصلاحات، دموکراسی و بهداشت جهانی که توسط دشمن بیان میشود خیلی خوب است اما نکته اینجاست که دشمن به دنبال استفاده ابزاری برای کوبیدن ملتها از این واژه ها است.

,

وی افزود: بزرگ شعار جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی چه بهتر از این اما دشمن به دنبال منافع خود با استفاده ابزاری است.

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن با فکر ناصواب خود قصد دارد با جنگ نرم بر مردم ما بتازد، تصریح کرد: نیازمند هوشیاری بسیار زیاد در این خصوص هستیم.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: دشمن با استفاده از کلماتی که جنبه حق دارد به فکر اضمحلال امت ها و از بین بردن پیوند بین امت و امام هر عصری است.

,

وی به کلمه اصلاحات اشاره و تاکید کرد: از دیگر کلاه هایی که دشمن در کشور ما با استفاده از کلمه اصلاحات بر سر کشور گذاشت این بود که عده ای با شعار اصلاح و اصلاح کردن  تیشه به ریشه فرهنگ، عفت و اقتصاد زدند چون اینها نرم بودند تشخیص سخت بود.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: انتظار برای امام عصر(عج) بزرگترین ثواب را دارد.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: خطری که در جنگ نرم وجود دارد این است که این جنگ احساس نشود نکنند و اگر مردم تیز بین بودند و احساس کردند باور نکنند؛ مثلا مشکلاتی که در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، تحریم، فضای مجازی آلوده نمونه ای از جنگ نرم است  و همین خطر جدی است که اگر این شد و باور جنگ نشد این جنگ ترکیبی، روانی و فضا سازی به جایی خواهد رسید که توطئه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر علیه ما انجام میدهند.

,

وی تصریح کرد: امروز “هل من ناصر ینصرنی” امام عصر در جنگ نرم به گوش میرسد که باید با ابزارهایی که داریم آگاه سازی کرد و آنقدر روشنگری انجام داد که این جریان بیچاره، مایوس و ناامید شود.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: درست است که دولت و قوای سه گانه انقلابی داریم اما بعضی هایی هنوز هم در کشور هستند در زمان پیامبر (ص) هم بودند و راه مقابله با اینها بصیرت و آگاهی داشتن و امانت را به دست اهلش دادن است.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: گره هایی که بر سر راه مسیر پر تلاطم رو به رشد انقلاب اسلامی است را باید تسهیل و باز کرد و الحمدلله این مسیر با نهایت قوت و قدرت جلو میرود.

,

وی با بیان اینکه راه شناخت جریان نفاق تطبیق رفتار با گفتار است، افزود: دوره شعار تمام شده و لازم است هم مردم و مسئولان عناصر نفوذ را بشناسند معرفی کنند تا اینهایی که لیس من اهلک هستند از بدنه ملت جدا شوند تا کار با سرعت پیش برود.

,

امام جمعه موقت بیرجند به پرتاب ماهوره خیام اشاره و عنوان کرد: این اقدام یکی از برکات بین پیوند امام و ملت اسلامی است که بی اثر شدن تحریم های غربی را نشان میدهد و این اقدام توانست ما میتوانیم را برای چندمین بار به رخ دشمن بکشد و برای خودمان اثبات کند.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی به ۲۱ مرداد روز صنایع کوچک اشاره و تصریح کرد: مشکل اشتغال داریم و اگر اقتصاد را میخواهیم رونق دهیم مسئولان و مردم باید به این نکته توجه کنند که دارند.

,

وی خطاب به جوانان، اظهار کرد: اشتغال با پشت میزنشینی محقق نمی شود و این اشتباه محضی است که غربی ها به ما دیکته کردند؛ اشتغال یعنی نقش آفرینی و مجاهدت در عرصه هایی که ولی ما بخواهد و علاقه داشته باشیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید به به سمت و سوی بنگاه های کوچک اقتصادی پیش برویم و آموزش های لازم را در این خصوص ببینیم مسئولین نیز کمک کنند که به زودی شاهد رشد این بنگاه ها باشیم.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: ۲۳ مرداد پایان جنگ ۳۳ روزه و پیروری لبنان است که جای تبریک دارد و روزی که دیر نیست ان شاءالله پیروزی کامل اینها را ببینیم.

,

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان است و اینها قطراتی از برکات امام عادل و زمینه ساز امام عصر ما است.

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مسئولان کم کار داشتیم، افزود: اما امروز به حُسن انتخاب شما و دعای امام عصر (عج) بودند امروز جریان انقلاب اسلامی با نهایت تلاشی که می کند قطعا روزهای بسیار روشنی در حوزه فرهنگ، اقتصاد و و بین الملل خواهیم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه