اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

خوابگاه 250 نفره دانشجویی شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افتتاح شد

خوابگاه 250 نفره دانشجویی شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افتتاح شد
با حضور وزیر بهداشت خوابگاه 250 نفره دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار 20 میلیارد تومان در محل پردیس این دانشگاه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان" دکتر بهرام عین اللهی امروز در جمع خبرنگاران با تسیلت ایام شهادت اباعبدالحسین (ع) و ضمن ابزار خشنودی از حضورش در رفسنجان، اظهار کرد: از آنجاییکه دانشجویان به واسطه تورم و گرانی های مسکن، امکان سکونت در داخل شهر برایشان مهیا نیست؛ افزایش تخت های خوابگاهی من جمله تصمیماتی است که در دولت سیزدهم گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان" ,
وزیربهداشت از افزایش 5 هزار تحت خوابگاهی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بخشی از این امکانات مربوط به متاهلین است تعداد تخت خوابگاه های سراسر کشور 80 هزار بوده که 5 هزار تخت در این یکسال به بهره برداری رسید.
,
وی با اشاره به سیل در رفسنجان، گفت: از آنجاییکه برخی مناطق روستایی و باغات شهرستان بر اثر سیلاب خسارت دیدند طبق بازدیدی که داشتیم گزارش این سیل را خدمت ریاست جمهوری می رسانیم و امیدواریم این خسارات به زودی جبران شود.
,
عین اللهی وزیر بهداشت از آغاز طرح ملی کاشت حلزون شنوایی در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز دولتی و ۱۵ مرکز خصوصی، عمل کاشت حلزون شنوایی را انجام می‌دهند و امیدواریم که امسال میزان بیماران فاقد شنوایی در کشور را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه