اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است

مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است
کریمی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است،گفت: حماسه عاشورا به ما درس می دهد که باید در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در یادواره شهدای روستای قانیاروق اظهار کرد: حضور در جمع مردم ولایتمدار و متدین روستای قانیاروق برای بنده افتخار است و برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محرم در دهه اول و حضور چشمگیر مردم و خصوصا جوانان قابل تقدیر است و نشان دهنده زنده بودن فرهنگ ایثار، شهادت و عاشورا در جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: علیرغم تلاش های دشمن در جنگ ترکیبی که یکی از ابعاد آن کمرنگ کردن حماسه حسینی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان است خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ حسینی هنوز در جامعه اسلامی پر رنگ است و البته عاشورا دو بال شورو شعور دارد که باید به هردوی آنها توجه شود.
,
 
,
سردار کریمی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است،گفت: حماسه عاشورا به ما درس می دهد که باید در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مقاومت کنیم و به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و جبهه مقاومت موجب تحلیل و نابودی قدرت آمریکا در منطقه شده و اینها به برکت تکیه به حماسه عاشورا است.
,
 
,
وی امر به معروف و نهی از منکر را دومین پیام نهضت حسینی خواند و افزود: امام حسین(ع) برای زنده ماندن این فریضه الهی قیام کرد و جامعه ای که در آن امر به معروف زنده باشد دشمنان اجازه تحریف و ضربه زدن به ارزش های اسلامی را پیدا نخواهند کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه انس با قرآن و اقامه نماز از دیگر ابعاد حماسه حسینی است،گفت: جامعه ای که قرآن ، سیره اهل بیت(ع) و توجه به نماز در آن اهمیت داشته باشد دچار غفلت و گمراهی نخواهد شد.
,
 
,
وی افزود: تشخیص بین حق و باطل و همان بصیرت و به هنگام عمل کردن از دیگر درس های عاشورا است و اهل بصیرت صحنه و حق و باطل را به خوبی تشخیص می دهند و باید بصیرت در بین جوانان روز به روز تقویت شود چراکه بصیرت همچون قطب نما است.
,
 
,
سردار کریمی ادامه داد: توجه به حق الناس و سنت های الهی یکی دیگر از درس های مهم عاشورا است و امروز دشمنان از طریق جنگ شناختی و فضای مجازی به دنبال ترویج بی اخلاقی و از بین بردن حساسیت نسبت به حق مردم هستند و با ترویج ضد ارزش ها و منکر را جای معروف جلوه دادن به دنبال ضربه زدن به جوانان هستند.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه عاشورا یک جریان عظیم است و حرکت حضرت سیدالشهدا(ع) در قیام عاشورا ، دو وجه تبیینی و روشنگرانه داشت،گفت: مقاومت انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و حماسه عاشورا به ما درس می دهد میدان های جهاد را با هیچ بهانه ای نباید ترک کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه ملت ایران نه تنها نتوانست ذره ای از انگیزه های عاشورایی ملت ایران را تضعیف کند بلکه با جهادهای مختلف در ۴۳ سال گذشته بزرگترین فرصت برای شکوفایی ایجاد شده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و ملت ایران در امتداد عاشورا ایستاده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه